Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه تودیع و معارفه نماینده وزیر اقتصاد در هیات مرکزی گزینش وزارت خانه انجام شد.

بهزاد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: در این جلسه که با حضور اسدالله وطنی دبیر هیات عالی گزینش کشور و مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد دارایی صورت گرفت در ابتدا مسعود کرباسیان از روند گزینش در دستگاه تشکر و خواستار نگاه ویژه گزینش وزارت خانه به جذب و استخدام اول شهرستانی ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مشاور رسانه و روابط عمومی دبیرخانه هیات عالی گزینش کشور افزود: کرباسیان در این نشست همچنین عنوان کرد تمام کارها در وزارت اقتصاد نیازمند بررسی دقیق گزینش است و درخواست کرد در صورت امکان گزینش کار خود را با رسیدگی به پرونده های استخدامی شهر های کوچک شروع کند و این موضوع را اولویت کار خود قرار دهد.

وی ادامه داد: وزیر اقتصاد در ادامه ضمن تشکر از زحماتی که در این مدت حجت الاسلام ثقفی نماینده وزیر و دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت خانه کشیده بود برای وی آرزوی موفقیت کرد، همچنین برای مهدی قدمی (نماینده و دبیر جدید) آرزوی توفیقات در روند کار گزینش در این هیات مرکزی را خواستار شد. وی همچنین خواستار سرعت بخشی به کار در جهت جذب نیروهای جوان شد و عنوان کرد نباید بگذاریم خبرهای شفاهی بر روی واقعیت ها سایه بیاندازد.

 مشاور رسانه و روابط عمومی دبیرخانه هیات عالی گزینش کشور افزود: در ادامه مهدی قدمی معاون منابع انسانی وزارت و پس از وی وطنی دبیر هیات عالی به بیان دیدگاه های خود پرداختند. وطنی ضمن بیان خاطره ای از خانواده اصیل و شهید پرور دکتر قدمی برای ایشان آرزوی سربلندی و موفقیت در راستای اهداف هیات عالی را خواستار شد و ضمن بیان این موضوع که با دید وسیع به گزینش نگاه شود و زیربال و پر افراد و پرسنل گرفته شود و ساماندهی نیروی انسانی کار جدید دبیر هیات مرکزی گزینش باشد، برای قدمی آرزوی سربلندی در راستای اهداف گزینش را از خداوند خواستار شد و از زحمات حجت السلام ثقفی نیز تقدیر و تشکر کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد

یکی از برجسته‌ترین و باسابقه‌ترین مربیان و کارشناسان والیبال ایران ایران، مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی عضو هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود. 

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • معارفه رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان باحضوررییس دیوان عالی کشور
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد