Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@03:28:05 GMT

گشایش یک انتشارات با 21 اثر

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۴۱۵۳

گشایش یک انتشارات با 21 اثر

به گزارش ایسکانیوز از موسسه فرهنگی بهاران، آیین گشایش و رونمایی از کتاب های نشر باژ روز پنجشنبه ۲۵ آبان در موسسه فرهنگی بهاران برگزار می شود.

نشر باژ، که در حال حاضر در بخش ترجمه بر ادبیات ژانری متمرکز است، در این برنامه از ۲۱ عنوان خود که در آغاز کارش چاپ کرده، رونمایی می‌کند.

در این مراسم، مترجمان پیرامون کتاب‌ها و نیز حوزه‌ ترجمه سخنرانی کرده و به سوال علاقه مندان، پاسخ خواهند گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امین طالبی، تصویرگر، کوتاه از طراحی یک جلد با روش نقاشی دیجیتال از ابتدا تا انتها، صحبت خواهد کرد.

مترجمانی که در این مراسم حضور دارند شامل: مهنام عبادی، آیدا کشوری، ماندانا نوری، رباب پورعسگر، روژان بلوری، نسترن هادوی، زهرا رحیمی، فاطمه قاضی، پیمان اسماعیلیان، محمد قصاع، بهنام حاجی زاده، کژوان آبهشت، اشکان کریمیان، امیرمهدی عاطفی نیا، محمدرضا شکاری، دیاکو ابراهیمی هستند.

همچنین برخی تصویرگران حوزه‌ دیجیتال آرت نیز از جمله امین طالبی و مژگان میرزایی در این برنامه حاضر خواهند بود.

عناوینی هم که در این برنامه رونمایی می شوند، به این ترتیب عبارتند از :

بازیکن شماره ۱ آماده اثر ارنست کلاین با ترجمه‌ پیمان اسماعیلیان و رعایت قانون کپی‌رایت، ژانر علمی‌تخیلی (فیلم اقتباسی این کتاب با کارگردانی استیون اسپیلبرگ در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد).

مجموعه قیام سرخ اثر پیرس براون با ترجمه‌ مهنام عبادی و رعایت قانون کپی‌رایت، ژانر علمی‌تخیلی

مجموعه داستان‌های کوتاه ترسناک دختران سلاخ و پسران هیولا زیر نظر آپریل جنویو تاهالکی با ترجمه‌ مترجمان حسین شهرابی، محمد قصاع، شبنم سعادت، پیمان اسماعیلیان، بهنام حاجی‌زاده، مهنام عبادی، رباب پورعسگر و برخی دیگر از مترجمان، با رعایت قانون کپی‌رایت

مجموعه ویوارد پاینز، اثر بلیک کراوچ با ترجمه‌ زهرا رحیمی و رعایت قانون کپی‌رایت، ژانر وحشت و معمایی

مجموعه جادوگران، اثر لو گراسمن، با ترجمه‌ اشکان کریمیان- دانشجوی ممتاز مترجمی دانشگاه علامه، با رعایت قانون کپی‌رایت، ژانر فانتزی

مدرسه افسانه ای اثر سومان چینانی با ترجمه ماندانا نوری، در ژانر فانتزی

فلساید اثر مایک کری با ترجمه‌ محمدرضا شکاری و رعایت قانون کپی‌رایت، اثری روانشناسانه در ژانر وحشت

مجموعه سه تاج شوم اثر کندارا بلیک با ترجمه‌ محمدصالح نورانی‌زاده و رعایت قانون کپی‌رایت، در ژانر فانتزی

مجموعه کاراوال، اثر استفنی گاربر، با ترجمه‌ محمدصالح نورانی‌زاده و رعایت قانون کپی‌رایت، ژانر فانتزی

مجموعه جنگجویان، اثر ارین هانتر، با ترجمه‌ روژان بلوری، با رعایت قانون کپی‌رایت، ژانر فانتزی

مجموعه تیمارستان اثر مدلین روو با ترجمه‌ امیرمهدی عاطفی‌نیا، ژانر وحشت

کابوک، اثر جاش ملرمن، با ترجمه‌ دیاکو ابراهیمی، با رعایت قانون کپی‌رایت، اثری روانشناسانه در ژانر وحشت

در سایه پرنده‌های سیاه، اثر کت وینترز، برنده‌ی جایزه‌ برام استوکر، با ترجمه نسترن هادوی و با رعایت قانون کپی‌رایت، اثری عاشقانه در ژانر وحشت

نسیان، اثر جنیفر راش، با ترجمه‌ صبا ایمانی و رعایت قانون کپی‌رایت، اثری ماجراجویانه در ژانر علمی‌تخیلی

مسابقات برج عقرب و برف چون خاکستر نیز دیگر آثاری هستند که در این برنامه رونمایی و عرضه خواهند شد.

این برنامه روز پنجشنبه ۲۵ آبان از ساعت ۱۶ در موسسه فرهنگی بهاران واقع در خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از خیابان زرتشت، کوچه نور بخش، پلاک ۲۱ برگزار می شود.

502

نشر باژ بخش ترجمه مترجمان تصویرگر نقاشی دیجیتال دیجیتال آرت

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب

حجت الاسلام علیرضا سبحانی نسب مدیر انتشارات جمال در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره برنامه‌های این نشر برای نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: برنامه انتشارات بین المللی جمال برای نمایشگاه بین المللی کتاب ۱۴۰۳، ان شاءالله برنامه متنوع و جذابی خواهد بود تا مخاطبان عزیزمان و دوستداران کتاب بتوانند بهره‌ی خوبی از غرفه جمال ببرند.

وی افزود: بخشی از این برنامه، رونمایی از اولین خروجی دپارتمان رمان نشر جمال که به تازگی کار خودش را آغاز کرده خواهد بود؛ رمانی از جناب سید میثم موسویان با نام «روزهایی که از آن سر در نمی‌آوریم» که درباره اهالی یک روستاست که دچار خشکسالی می‌شوند و یک جادوگر به آنها توصیه‌هایی می‌کند و... این رونمایی با کمک غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی انجام خواهد شد.

مدیر انتشارات جمال گفت: همچنین رونمایی از رمان عطر گل محمدی نوشته استاد داود امیریان از دیگر برنامه‌های نشر جمال در این نمایشگاه خواهد بود. این رمان درباره زندگی رسول اکرم با محوریت صحابه ایشان است.

سبحانی نسب اظهار داشت: با همکاری غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی، جشن تولدی برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم که در پویش مثل ما، مثل ماه محور بودند برگزار خواهیم کرد و  نیز نویسندگان توانمند و پرسابقه جمال مثل آقایان سید محمد مهاجرانی، دکتر مسلم ناصری، علی شعیبی، داوود امیریان و غلامرضا حیدری ابهری در غرفه برای گفتگو با مخاطب حضور خواهند داشت. عوامل تولید محتوای انتشارات هم در غرفه جمال حضور پیدا خواهند کرد و با مخاطبان عزیز، گفتگوی صمیمانه خواهند داشت و همه این‌ها بخشی از برنامه نشر جمال در غرفه کتاب کودک و نوجوان است.

وی افزود: یکی از مهمترین چالش‌هایی که نشر جمال در سال ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین المللی کتاب با آن مواجه بود، مکان کوچک غرفه بود که با توجه به سابقه و تعداد بالای عناوین نیازمند غرفه‌ای شایسته حضور نشر جمال در نمایشگاه هستیم.

مدیر انتشارات جمال گفت: انتشارات جمال  با بالای ۵۰۰ عنوان کتاب در غرفه نمایشگاه بین المللی کتاب برای اهالی کتاب حضور خواهد داشت. کتب چاپ اولی به زبان فارسی، عربی و انگلیسی بالغ بر ۱۰۰ عنوان است و حدود ۱۳۰ جلد از عناوین ما هم تجدید چاپ شده است.

حجت الاسلام علیرضا سبحانی نسب بیان کرد: ما در نمایشگاه امسال، سه غرفه خواهیم داشت؛ غرفه کودک و نوجوان، غرفه بزرگسال و غرفه بین‌الملل. برنامه جدید امسال ما، پک‌هایی است که تدارک دیده‌ایم. حدود هشت پک که شامل پک کودک خداشناس، خانواده کتاب‌خوان، این قند پارسی، رسم عاشقی، قهرمانان وطن و چند بسته دیگر است که به ترتیب شامل کتاب‌های خداشناسی کودکان، ضرب‌المثل‌های فارسی، خانواده موفق و دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • جنبه‌های اقتصادی مالكیت فكری مغفول مانده است
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب