Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه از دستگاه های اجرایی خواست مصوباتی که در سفرهای شهرستانی تصویب می شود را در موعد مقرر اجرا و به بهره برداری برسانند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند عصر شنبه در جلسه شورای اداری ثلاث باباجانی افزود: در سفرهای مسئولان به شهرستان ها مردم توقع دارند مشکلات آنها را بررسی و رفع کنند، از این رو به هر شکل ممکن باید این مشکلات برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او از اینکه در سفرهای شهرستانی بنرهایی با موضوع خوشامدگویی در سطح شهر نصب می شود، انتقاد کرد و گفت: این رسم و رسومات را باید کنار بگذاریم.
او همچنین تاکید کرد که از محل اجرای طرح های بزرگ مردم باید منتفع شوند و نباید اجازه داد به آنها خسارت وارد شود.
وی یادآور شد که خسارت دیدن مردم بخصوص در روستاها موجب مهاجرت آنها به شهر و سکونت در حاشیه شهرها می شود.
وی بر ساماندهی حاشیه نشینی در شهر تازه آباد نیز تاکید کرد و افزود: دستگاه های مسئول باید نسبت به ساماندهی وضعیت حاشیه نشینی در شهر تازه آباد اقدام کنند.
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه خواستار توجه جدی مسئولان استان به رفع مشکلات مردم شهرستان ثلاث باباجانی شد و گفت: این شهرستان در حوزه های راه، آب، ورزش، بهداشت و درمان و سایر حوزه ها نیاز به توجه جدی دارد.
شهاب نادری همچنین خواستار اختصاص آب مورد نیاز باغات و زمین های کشاورزی این شهرستان شد و افزود: زمین های کشاورزی مرغوبی در این شهرستان وجود دارد که با تخصیص مناسب آب می توان این زمین ها را آباد کرد.
استاندار کرمانشاه در سفر به ثلاث باباجانی از بازارچه مرزی شیخ صالح، پروژه خط انتقال آب از سد آزادی به دشت حر و بیمارستان 32 تختخوابی تازه آباد بازدید کرد و سپس در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور یافت.
شهرستان ثلاث باباجانی با 38 هزار نفر جمعیت در 88 کیلومتری کرمانشاه واقع شده است.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، اظهار داشت: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه هفت اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نمازجمعه و در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه، تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان خرم‌آباد به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید کنند.

کد خبر 6088480

دیگر خبرها

  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود