Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: تیم تغییرات بسیاری داشته اما با این وجود روز به روز در حال بهترشدن هستیم و در دیدار در برابر شهرداری بم عملکرد بهتری را نسبت به ۳ هفته گذشته نشان می‌دهیم.

سمیه شهبازی درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره رویارویی تیم سپاهان در برابر شهرداری بم اظهار داشت: در دیدار برابر بم در این هفته از لیگ برتر فوتبال بانوان تنها 2 بازیکن به دلیل مصدومیت در لیست حضور ندارند، دیگر بازیکنان از لحاظ ذهنی، تکنیک و بدنی در آمادگی کامل به سر می‌برند، امیدواریم برای فردا یک بازی خوب ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره روند تمرینات تیم برای بازی این هفته تصریح کرد: به دلیل شرکت در کلاس A مربیگری در تمرینات حضور نیافته‌ایم، به هر حال همکاران در کنار بازیکنان بوده و بازیکنان برای دیدار فردا آمادگی لازم را بدست آورده‌اند.

سرمربی تیم بانوان سپاهان تصریح کرد: به دلیل تغییراتی که در تیم به وجود آمده، برای رسیدن به آمادگی، لازم بود کادر فنی در کنار بازیکنان کار کنند.

وی بیان کرد: نسبت به 3 بازی گذشته در این دیدار عملکرد بهتری را از خود نشان می‌دهیم، تیم بم نیز یک تیم آماده با بازیکنان بسیار خوب بوده، این تیم از نظر ذهنی و آمادگی به دلیل ماندگاری بازیکنان از فصل گذشته نسبت به تیم ما بهتر است.

شهبازی گفت: تیم شهرداری بم از نظر هماهنگی نسبت به تیم سپاهان آماده‌تر بوده ، بازیکنان این تیم از فصل گذشته در تیم حضور داشته‌اند و ما دیداری سخت در برابر این تیم در پیش داریم.

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان

طرفداری| تمرین روز شنبه پرسپولیس در قالب دو گروه برگزار شد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اوسمار ویرا پس از بازگشت از اراک امروز عصر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.  بازیکنان اصلی بازی دیروز زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه برنامه‌های مختلفی را انجام دادند.

پاسکاری تحت فشار، ارسال از جناحین و مینی فوتبال از سوی کادر فنی برای این گروه از بازیکنان در نظر گرفته شده بود.  امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کنند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند