Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: همایش بزرگ راهپیمایی اربعین امروز به یکی از نمادهای قدرتمند جهان تشیع و اسلام تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا موالی زاده در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه بجنورد اظهار کرد: امسال همچون سال های گذشته، در همایش راهپیمایی اربعین، حماسه خلق شد و میلیون ها نفر از ایران و از سراسر جهان در این راهپیمایی شرکت کردند و نشان دادند که این عشق و اردات به امام حسین(ع) مثل مشعل فروزان روز به روز روشن تر می شود و دامنه آن توسعه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز شاهد هستیم که راهپیمایی شکوهمند و دشمن شکن اربعین به یکی از نماد های قدرتمند جهان تشیع و اسلام بدل شده و نام امام حسین(ع) روز به روز دامنه بیشتر و طرفدار بیشتری و ارادتمند و عاشق بیشتری پیدا می کند و مرزها را در نوردیده است.
وی تاکید کرد: امروز نام و پیام حسین(ع) از مذهب به مذهب دیگر و از دین به دین دیگر منتقل می شود.
موالی زاده گفت :یک روزی دشمنان اسلام می خواستند نام حسین (ع) را در منطقه جغرافیایی خاصی از بین ببرند اما امروز پس از گذشت هزار و 400 سال عشق به امام حسین(ع) مرزها را در می نوردد و روزی می خواستند پیام عاشورا از منطقه ای جغرافیایی کوچک تمام شوند اما این پیام در تمام گیتی گسترده شد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی در بخش دیگر سخنان خود به سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی در سال 91 گفت: در این سفر موضوع سبک زندگی برای نخستین بار مطرح شد و نقشه راه شورای فرهنگ عمومی بیان شد و امید می رود با تلاش مسئولان بتوانیم در این مسیر گام های موثری برداریم.
وی افزود: حب اهل بیت امروز به یک مولفه ارزشمند و بالنده و پرقدرت فرهنگ عمومی ما تبدیل شده و همانطور که خداوند فرموده است که قرآن بدون ذره ای تحریف تا ابد باقی می ماند و گزند و آسیب متوجه آن نمی شود، درباره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز این تضمین وجود دارد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی تصریح کرد: قرآن روز به روز مرزهای بیشتری می گشاید و حب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هم روز به روز دامنه بیشتری در عالم هستی پیدا می کند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ???? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • ۱۵ کشور قدرتمند جهان اسلام بر اساس مولفه های نظامی و اقتصادی
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند