Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: تا کنون برای ورزشگاه 50 هزار نفری پارس (میانرود) شیراز 860 میلیارد ریال از منابع ملی و استانی هزینه شده و تکمیل سایر رشته های ورزشی این ورزشگاه نیازمند حداقل 300 میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش ایرنا اسماعیل تباردار، روز شنبه در بازدید از ورزشگاه پارس شیراز بیان داشت: با پیگیری هایی که صورت خواهد گرفت امیدواریم این اعتبار تامین شود زیرا بر این باوریم که این ورزشگاه بزرگ می تواند مسیر بین المللی ورزش استان فارس را احیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار فارس افزود: یکی از علت هایی که اتمام عملیات ساخت این مجموعه ورزشی چندین سال به طول انجامید، مشکلات اعتباری بود اما هم اینک احداث و تجهیز سالن های ورزشی سایر رشته ها هم در دستور کار قرار دارد.
تبادار ادامه داد: امیدوارم مسابقات فوتبال لیگ برتر، بازی های ملی و بین المللی در ورزشگاه 50 هزار نفری پارس برگزار شود و افزون بر این تیم های فوتبال استان فارس که در لیگ دسته اول کشور حضور دارند بتوانند مجوز شرکت در لیگ برتر را کسب کنند و این مسابقات هم در این ورزشگاه برگزار شود.
در سال 1376عملیات ساخت ورزشگاه پارس شیراز در جنوب این شهر و در منطقه ای به نام میانرود در زمینی به مساحت 48 هکتار آغاز شد. احداث این ورزشگاه به دلیل کمبود اعتبار با فراز و فرودهای بسیاری مواجه بود و سرانجام در سفر رئیس جمهوری دولت یازدهم به استان فارس، این ورزشگاه روز سی و یکم فروردین 96 افتتاح شد.
7368 /6118
خبرنگار: حمید رضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده قاچاق پنج بسته پوشاک به ارزش دو میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس این میزان کالای قاچاق را از منزل شهروند شیرازی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر