Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@19:48:03 GMT

سبک هاي دکوراسيون خانه با توجه به ماه تولد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۵۶۲۱

سبک هاي دکوراسيون خانه با توجه به ماه تولد

خبرگزاري آريا -
حتي اگر چندان اهل فال گرفتن نباشيد و علاقه اي به دنبال کرد ويژگي هاي ماه تولدتان نداشته باشيد، باز هم صحبت از تاثير ستارگان و صورت هاي فلکي بر زندگي روزمره ما، جالب و سرگرم کننده خواهد بود.

طراحي دکوراسيون منزل با توجه به نشان ماه تولد
از آنجا که گروهي بر اين باورند که اين ويژگي هاي مربوط به ماه تولد افراد روي شخصيت و خلق و خوي آنها تاثير مي گذارد، مي توان همين مسئله را به سليقه افراد در نحوه انتخاب دکوراسيون منزل هم بسط داد و مباحث جذابي را پيرامون اين موضوع مطرح نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برج حمل
سبک دکوراسيون: پر انرژي و مهيج
شخصيت اصلي متولدين برج حمل آتشين، پر از انرژي و هيجان است. بنابراين سبک دکوراسيون مربوط به اين افراد هم بايد بازتاب دهنده همين ويژگي باشد. بنابراين سعي کنيد فضاي اتاق را ساده و باز و بدون پيچيدگي در اجزاي دکوراسيون انتخاب کنيد. مهم ترين ويژگي که در دکوراسيون مناسب براي متولدين برج حمل بايد در نظر گرفته شود، رعايت مينيماليسم است. اما اين سادگي بايد همراه با رنگ هاي روشن، هيجان انگيز و انرژيک باشد. از آنجا که خلق و خوي آتشين از جمله ويژگي هاي افراد متولد برج حمل است، استفاده از شمع هاي مختلف و همچنين شومينه در دکوراسيون منزل، انتخاب مناسبي خواهد بود.

مهم ترين ويژگي در دکوراسيون خانه متولدين برج حمل بايد در نظر گرفته شود، رعايت مينيماليسم است
برج ثور
سبک دکوراسيون: احساسي و تجملي
اگر متولد برج ثور هستيد، بايد به دنبال فضاهاي احساسي، راحت و کمي سنتي بگرديد. کاناپه هاي بزرگ، مبلمان راحت و تخت خواب هاي مجلل بايستي حتما براي متولدين اين ماه در نظر گرفته شوند. در عين حال فضاي داخلي مناسب براي منازل چنين افرادي بايد پر از المان هاي سنتي، و حتي با ظاهري روستايي و قديمي باشد و بهتر است از وسايلي با طراحي ارگانيک استفاده شود. چنين ظواهري در تمام بخش هاي داخلي و خارجي ساختمان مي تواند منظور گردد.
برج جوزا
سبک دکوراسيون: متنوع و شادي بخش
متولدين جوزا داراي شخصيتي شاد و تنوع طلب هستند، بنابراين محيط زندگي آنها هم بايد همين تمايلاتشان را برآورده کند. مهم ترين کليد شخصيتي اين افراد، برقراري ارتباط با ديگران و اجتماعي بودنشان است. بنابراين فضاي کافي براي سرگرمي آنها بايد فراهم باشد. يک اتاق نشيمن جادار همراه با يک ميز بزرگ از مهم ترين شاخصه هاي دکوراسيون منزل براي متولدين برج جوزا است. برج جوزا نشانه دوقلوها است، بنابراين سعي کنيد دکوراسيون فضاي داخلي خانه بازتاب دهنده تغييرپذيري، خلاقيت و پويايي باشد. اين ويژگي ها را با به کارگيري رنگ هايي متنوع و همچنين مبلمان خوش طرح و مدرن مي توانيد برآورده سازيد.
برج سرطان
سبک دکوراسيون: سادگي و راحتي
نشانه برج سرطان براي افراد متولد اين ماه بيانگر علاقه آنها به خانه و محيط خانواده و همچنين راحتي و آرامش آنها است. دکوراسيون منزل براي متوليدن ماه سرطان بايد روي آسودگي و دنج بودن محيط خانه تاکيد داشته باشد و به دور از هر گونه تجملات و تزئينات پيچيده و همچنين ولخرجي بيش از حد باشد. اين احساس راحتي و آرامش را مي توان با استفاده از رنگ هاي خنثي در دکوراسيون خانه و همچنين مبلمان بزرگ و راحت فراهم نمود.
برج اسد
سبک دکوراسيون: شاهانه و مجلل
متولدين برج اسد، شخصيتي کاريزماتيک و متکي به نفس دارند، به همين خاطر است که در طراحي داخلي دکوراسيون، به دنبال ولخرجي و تجمل هستند. بدون شک مبلمان و وسايل خوش طرح، کاغذ ديواري هاي زيبا و چشم نواز، و پرده هاي با شکوه بايد جزئي از دکوراسيون منزل اين افراد باشند. همچنين از تخت خواب هاي اشرافي بزرگ و حتي از نوع طاق دار و مجلل آنها نبايد غافل شد. بهترين رنگ هايي که با طالع اين افراد سازگار است، رنگ هاي طلايي و نقره اي و هر نوع رنگ درخشان و اشرافي ديگر هستند.

رنگ طلايي و نقره اي و هر نوع رنگ درخشان و اشرافي از رنگ هايي که با طالع اين افراد سازگار است
برج سنبله
سبک دکوراسيون: يکنواخت و معمولي
افراد متولد برج سنبله اغلب تمايل به سادگي و طراحي هاي عاري از پيچيدگي دارند. اين تمايل شايد برگرفته از طبيعت آرام و ساکن آنها است که از ويژگي هاي شخصيتي متولدين اين ماه مي باشد. اين افراد بايد مطمئن شوند که دکوراسيون منزلشان بدون هيچ وسيله اضافي و در کمال سادگي طراحي شده است و فضاي اتاق نشيمن آنها به اندازه کافي باز و يکنواخت است. در دکوراسيون مورد علاقه متولدين برج سنبله همه چيز از تقارن خاصي برقرار است و استفاده از وسايل طبيعي و ارگانيک مانند کفپوش هاي چوبي ارجحيت دارد. همچنين رنگ هاي خنثي گزينه هاي مناسبي براي طالع اين افراد هستند.
برج ميزان
سبک دکوراسيون: زيبا و با سليقه
اگر متولد برج ميزان هستيد، دکوراسيون اتاق هاي خانه شما بايد بيانگر خلاقيت و تمايل ذاتي شما به تعادل باشد. تقارن و توازن مهم ترين عنصري است که بايد در طراحي دکوراسيون متولدين اين ماه ديده شود. مبلمان مناسب اين نوع دکوراسيون، مبل هايي صاف و ساده است که بايستي تناسب خوبي هم با فضاي اطراف داشته باشد. اين افراد بايد به دنبال تزئينات هوشمندانه، عوامل زيبايي شناختي بيشتر و کارهاي هنري زيبا در فضاي خانه خود باشند.
برج عقرب
سبک دکوراسيون: رمزآلود و عرفاني
متولدين برج عقرب به دنبال قدرت و جذابيت هستند. پس فضاي داخلي مورد علاقه آنان، محيط هايي آرام و کم نور است. به همين دليل سايه هاي تاريک و وجود رنگ هاي پر کنتراست براي چنين فضاهايي مناسب خواهد بود. مطمئنا اين افراد دوست دارند محيطي که در آن زندگي مي کنند، گوشه اي رمزآلود و پنهان از تمام دنيا باشد. آثار هنري آبستره براي فضاي خانه متولدين برج عقرب بسيار ايده آل است.
برج قوس
سبک دکوراسيون: ساده و طبيعي
متولدين برج قوس، ذاتا افرادي مثبت انديش و شاد هستند. بهترين مکان براي زندگي آنها، فضاهاي دلباز، ساده و تميز است. محيط خانه متولدين برج قوس بايد از نور طبيعي بيشتري بهره گيرد و رنگ هاي روشن و شاد مثل ارغواني، نارنجي و قرمز به وفور در دکوراسيون منزلشان به کار گرفته شود. همچنين بهتر است در گوشه و کنار خانه از گياهان آپارتماني و گل هاي طبيعي استفاده شود.

در گوشه و کنار خانه متولدين برج قوس از گياهان آپارتماني و گل هاي طبيعي استفاده کنيد
برج جدي
سبک دکوراسيون: سنتي و کاربردي
متولدين برج جدي روحيه اي زميني دارند و دکوراسيون سنتي بهترين انتخاب براي آنان است. به فکر وسايل و تزئينات با ارتفاع بلند براي آنها نباشيد. مطمئنا اين افراد طراحي هاي ساده و کم ارتفاع مثل صندلي هاي چوبي و تخت يا کفپوش هاي سنگي را بيشتر مي پسندند. بهترين رنگ هايي که براي متولدين اين ماه مناسب است، طيف رنگي سبز و قهوه اي است.
برج دلو
سبک دکوراسيون: جسورانه و بي حد و مرز
ويژگي اصلي شخصيتي متولدين برج دلو، گرما و اصالت وجود و همچنين مهرباني و لطافت آنها است. براي اين افراد استفاده از آخرين تکنولوژي در وسايل و اسباب منزل ارجحيت دارد. زيرا اين امر بازتاب دهنده نگاه آنان به آينده است و مطمئنا با ويژگي هاي شخصيتي اين افراد مطابقت خوبي دارد. وجود نور طبيعي و استفاده از کفپوش چوبي براي دکوراسيون منزل متولدين برج دلو بسيار مناسب خواهد بود. همچنين رنگ هاي روشن طيف آبي، سبز و نقره اي انتخاب مناسبي براي آنان است.
برج حوت
سبک دکوراسيون: رويايي و خلاقانه
افراد متولد برج حوت، اغلب شخصيتي متفکر و خلاق دارند و علاقه بسيار زيادي به ايده پردازي و رويابافي نشان مي دهند. به همين دليل براي آنکه آرامش فکري اين افراد فراهم باشد، بهتر است هميشه محيط زندگي ساده و مرتبي داشته باشند. براي داشتن ذهني راحت بهتر است تخت خوابي راحت و مجلل براي خودشان فراهم کنند. همچنين رنگ هاي دريايي که شامل طيف هاي آبي و سبز مي شوند انتخاب مناسبي براي اين افراد خواهد بود. در عين حال وجود آکواريوم در محيط خانه نيز براي متولدين برج حوت بسيار ايده آل است.
منبع : bartarinha.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال ابجد به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پر طرفدارترین فال‌ها روزانه محل ارجاع افراد زیادی است. بر خلاف تصورات در عصر جدید، باور به طلاع‌بینی و فال همچنان در میان بسیاری از جامعه وجود دارد. 

به گزارش «زی‌سان»، فال ابجد که از آن به عنوان فال چوپ نیز یاد می‌شود، به دلیل قدمت تاریخی در میان ایرانیان بسیار محبوب و پرمراجعه است. بسیاری از افراد بسیار مشتاق هستند که در مورد آینده خود بدانند یا حداقل اقبال روزانه خود را از درون روابط پیچیده جهان هستی ببینند. 

فال حروف ابجد از قدیم الایام کاربرد فراوانی داشته است. حروف ابجد قالبی برای ارزش‌گذاری عددی و مرتب کردن حروف عربی است که مخصوصا در قدیم کاربرد‌های زیادی در علوم غریبه، نجوم، عرفان و طالع بینی بسیار مورد توجه بود. حروف ابجد بر پای اولیه خط فنیقی به هر کدام از حروف یک ارزش عددی می‌دهد. یعنی از مجموع ۲۸ حرف الفبای زبان عربی، اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ قابل ارائه است. 

برای اینکه بتوان حروف ابجد را آسا‌ن‌تر به خاطر سپرد هر چندتا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می‌شوند. این واژه‌ها عبارت‌اند از: «اَبْجَدْ – هَوَّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَّذْ – ضَظِغْ». البته حروف ابجد کاربرد‌های فراونی نیز دارد که ازجمله آنها صفحه‌بندی (ترتیب‌بندی)، رمزگذاری، موسیقی، اسطرلاب، نجوم و عرفان است. 

در موضوع طالع بینی با حروف ابجد، هر ماه طالع خاص خود را دارد. این ماه‌ها عبارتند از: برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از: حمل، ثور، جوزا، سرطان، اسد، سنبله، میزان، عقرب، قوس، جدی، دلو و حوت. 

با این تفاسیر در ادامه فال ابجد امروزسه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت برای متولدین ماه‌های مختلف سال ارائه شده است.

فال ابجد ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین فرودین

 د ب ب

نیت خوبی کردی قصد انجام هر کاری را داری، در آن به توفیق می‌رسی، به زودی از رنج و غم رهایی می‌یابی. عیب تو این است که راز دلت را به همه می‌گویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

فال ابجد ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

 ب ب ج

این قصد و نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این نیت و خواسته دست برداری از کار‌های بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد. اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

فال ابجد ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

 ج د آ

به نظر می‌رسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا می‌کنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی زبانت را نگه دار و گرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک می‌کنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا می‌شود. از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو می‌رسد. برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد و در پیش بعضی عزیز می‌شوی.

فال ابجد ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

 د آ آ

آینده‌ خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری، با موفقیت فاصله‌ای نداری افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد. به زودی گشایشی در کار‌ها پیدا می‌شود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را از دست داده‌ای به صلاح تو بوده، خیری در آن است.

فال ابجد ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

 آ د ج

طالعت خوب است، اما از نیتی که کرده‌ای منصرف شو تا عاقبت کارت خیر شود. از بدی‌ها پرهیز کن. رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگویند از خوابی که دیده‌ای نترس عاقبت خوب خواهد شد، اما آن را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد دوری کن یک نفر که نان و نمک تو را می‌خورد و ادعای دوستی با تو را دارد، با تو روراست نیست البته نمی‌تواند صدمه‌ای به تو بزند ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

فال ابجد ۱۱ اردیبهشت۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

 ج د ج

فالت خوب است اگر صبر داشته باشی به مقصود می‌رسی. گشایشی در کارت دیده می‌شود. باید برای رسیدن به مقصود خود نیز همت و کوشش کنی کسی با تو دشمنی می‌کند. مراقب خودت باش اگر گم شده‌ای داری آن را پیدا میکنی اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر به دست می‌آوری.

فال ابجد ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مهر

 ج ج ب

طالع خوبی داری چیزی را که از دست داده‌ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه می‌زنند ولی آسیب به تو نمی‌رسد، چون کسی نمی‌تواند به آسانی به تو صدمه بزند به زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود به خداوند توکل کن تا گره‌ی کارت باز شود و به خواسته ات برسی.

فال ابجد ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

 ب ج آ

این قصد و نیتی که داری موجب تشویش و نگرانی تو می‌شود. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون کن اگر دیگران با تو موافق نیستند. تو دلتنگی مکن و خویشتندار باش آنان عاقبت پشیمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برایش دلتنگ هستی، به سلامت باز می‌گردد. در عبارت کوتاهی مکن و بدان که خداوند ناظر و حافظ توست این را بدان که عاقبت کار‌ها به نفع و دلخواه تو پیش می‌رود و تو به مقصود می‌رسی.

فال ابجد ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

ب ب د

طالع خوبی است و نیتت بر آورده می‌شود. به زودی از غم‌ها رها می‌شوی زیرا فالت نوید خیر و سعادت می‌دهد. در کارهایت همچنان کوشا باش تا موفقیت و پیروزی نصیب شود. مراقب بدخواهان باش و رازت را به هرکس نگو با کسی خویشی یا دوستی خواهی کرد که بسیار خوب است. در زندگی دو دل نباش. در نماز کاهلی نکن تا به مراد و مقصود برسی ان شا الله.

فال ابجد ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

 د ج د

طالعت روشن است. موفقیت و سعادت به تو روی خواهد آورد پس اندوه به دل راه مده مال یا چیزی را از دست داده‌ای آن را به دست خواهی آورد. در کار‌ها به خدا توکل کن و به فکر سود و زیانش نباش. تا چند روز آینده خبر خوشحال کننده‌ای خواهی شنید. کار‌ها بر وفق مراد تو پیش خواهد رفت و به مقصود خواهی رسید ان شا الله.

فال ابجد ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

ب ج د

طالعت نیک است و نیتت بر آورده می‌شود. رازت را به کسی نگو. باید مراقب بدخواهان باشی در کارت گشایش دیده می‌شود. به خداوند رحمان امیدوار باش و با توکل به او به کار و زندگیت ادامه بده. اطمینان داشته باش که روز‌های بهتری در پیش خواهی داشت.

فال ابجد ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

ج آ د

برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه‌ی بندگانش را دوست دارد، پس نگران زندگیت نباش. به جای تشویش، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشود ه شود.

 

tags # فال ابجد ، فال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد