Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر انجام اقدامات لازم برای حفظ و حراست از ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی در محیط‌های ورزشی گفت که این موضوع یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی روسای فدراسیون‌ها است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در صد و چهل و هفتمین نشست هفتگی شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با تاکید به حفظ ارزش‌های اخلاقی در محیط‌های ورزشی گفت: تمام روسای فدراسیون‌های ورزشی با هماهنگی معاونت فرهنگی ملزم به انجام اقدامات لازم برای حفظ و حراست از ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی در کلیه اماکن مرتبط اعم از اردوهای ورزشی، فضای مسابقات و سالن‌های ورزشی هستند که این موضوع یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی روسای فدراسیون‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنترل فضای فرهنگی و اهتمام به مسائل اخلاقی هم معاونت فرهنگی، هم معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و هم معاونت توسعه ورزش بانوان مسئولیت جدی دارند و انتظار دارم از شخصیت و هویت قهرمانان ملی و تماشاگران به عنوان سرمایه‌های ملی که در اردوها و مسابقات هستند به خوبی حفاظت و حراست شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تدوین آیین‌نامه کمیته صیانت از ارزش‌های اخلاقی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در کمیته تربیت بدنی شورای انقلاب فرهنگی گفت : این کمیته با مشارکت نهادهای مسئول اعم از قوه قضاییه، نیروی انتظامی و نهاد های نظارتی و مدیران و معاونان وزارت ورزش و جوانان به‌ زودی تشکیل می‌شود و همه ما مسئول حفظ فضای فرهنگی و حریم اخلاقی در ورزش کشور هستیم.

سلطانی‌فر در خصوص تقویت خانه‌های جوان گفت: این خانه‌ها هدیه دولت تدبیر و امید برای تجمع جوانان و پرکردن اوقات فراغت آنها به نحو شایسته و مطلوب است. جوانان نزد رئیس جمهور جایگاه ویژه‌ای دارند و تاکید من به همه معاونان وزارت ورزش و جوانان پیگیری نیاز های این بخش است.

وی ادامه داد: خانه‌های جوان قابلیت خوبی در بالا بردن مشارکت های اجتماعی و حتی سیاسی جوانان دارد و از برنامه‌های اصلی من در سفرهای استانی دیدار با جوانان سمن‌ها و بازدید یا افتتاح خانه‌های جوان است.

وزیر ورزش و جوانان با اعلام اینکه اکنون حدود 50 خانه جوان در سراسر کشور داریم، گفت: در ابتدای دولت یازدهم ما هیچ خانه جوان فعال و کارآمدی نداشتیم ولی در دولت تدبیر و امید و با تاکید رئیس جمهور توانستیم از محل اعتبارات وزارتخانه و استانی خانه های جوان را که مورد درخواست جوانان استان ها بود راه اندازی و تقویت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد