Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر انجام اقدامات لازم برای حفظ و حراست از ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی در محیط‌های ورزشی گفت که این موضوع یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی روسای فدراسیون‌ها است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در صد و چهل و هفتمین نشست هفتگی شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با تاکید به حفظ ارزش‌های اخلاقی در محیط‌های ورزشی گفت: تمام روسای فدراسیون‌های ورزشی با هماهنگی معاونت فرهنگی ملزم به انجام اقدامات لازم برای حفظ و حراست از ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی در کلیه اماکن مرتبط اعم از اردوهای ورزشی، فضای مسابقات و سالن‌های ورزشی هستند که این موضوع یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی روسای فدراسیون‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنترل فضای فرهنگی و اهتمام به مسائل اخلاقی هم معاونت فرهنگی، هم معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و هم معاونت توسعه ورزش بانوان مسئولیت جدی دارند و انتظار دارم از شخصیت و هویت قهرمانان ملی و تماشاگران به عنوان سرمایه‌های ملی که در اردوها و مسابقات هستند به خوبی حفاظت و حراست شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تدوین آیین‌نامه کمیته صیانت از ارزش‌های اخلاقی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در کمیته تربیت بدنی شورای انقلاب فرهنگی گفت : این کمیته با مشارکت نهادهای مسئول اعم از قوه قضاییه، نیروی انتظامی و نهاد های نظارتی و مدیران و معاونان وزارت ورزش و جوانان به‌ زودی تشکیل می‌شود و همه ما مسئول حفظ فضای فرهنگی و حریم اخلاقی در ورزش کشور هستیم.

سلطانی‌فر در خصوص تقویت خانه‌های جوان گفت: این خانه‌ها هدیه دولت تدبیر و امید برای تجمع جوانان و پرکردن اوقات فراغت آنها به نحو شایسته و مطلوب است. جوانان نزد رئیس جمهور جایگاه ویژه‌ای دارند و تاکید من به همه معاونان وزارت ورزش و جوانان پیگیری نیاز های این بخش است.

وی ادامه داد: خانه‌های جوان قابلیت خوبی در بالا بردن مشارکت های اجتماعی و حتی سیاسی جوانان دارد و از برنامه‌های اصلی من در سفرهای استانی دیدار با جوانان سمن‌ها و بازدید یا افتتاح خانه‌های جوان است.

وزیر ورزش و جوانان با اعلام اینکه اکنون حدود 50 خانه جوان در سراسر کشور داریم، گفت: در ابتدای دولت یازدهم ما هیچ خانه جوان فعال و کارآمدی نداشتیم ولی در دولت تدبیر و امید و با تاکید رئیس جمهور توانستیم از محل اعتبارات وزارتخانه و استانی خانه های جوان را که مورد درخواست جوانان استان ها بود راه اندازی و تقویت کنیم.

انتهای پیام/

R1351/P35350/S3,33/CT12 موضوعات مرتبط وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی‌فر

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر بهروز خاطرنشان کرد: در دولت مردمی تا کنون ۱۱۹ طرح آموزشی، کمک‌آموزشی و رفاهی تکمیل، تحویل و افتتاح شده است.
وی افتتاح ۷۲ طرح خوابگاه متأهلی و مجردی را از دیگر اقدامات وزارت بهداشت برای تقویت حوزه آموزش و توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست و از تکمیل ۲۴۳ طرح مسکن ویژه متخصصان و اقامتگاه پزشکان با اولویت مناطق محروم خبر داد و گفت: در دولت مردمی درمجموع، بیش از ۱۰۰ هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام و تبدیل وضعیت شدند.
دکتر رحیمی با اشاره به تحولات پیرامون سازمان‌ها، وجود نظام مدیریت عملکرد را اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و با تاکید بر نقش جوانان در پیشرفت جوامع، گفت: خصوصیات بی‌بدیل جوانان در سطح مدیریت موجب افزایش توان و ظرفیت سازمان می‌شود.
معاون وزیر بهداشت، توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی را راهبردی مهم در نوآوری و خلاقیت عنوان و تصریح کرد: جوانان امروزی با توجه به رشد فضای مجازی و رسانه‌ها، اطلاعات و سواد اجتماعی بالایی دارند و از جهتی نیز با توجه به شور جوانی، پویایی فعالی در زمینه‌های مورد تخصص خود دارند.

دیگر خبرها

  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند