Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: هیات های مذهبی در سریع ترین زمان ممکن نسبت به عقد قرار داد با شرکت های مسافربری و تامین ناوگان مورد نیاز برای جابه جایی زائران امام رضا(ع) اقدام کنند و این امر را به فرصت دیگر موکول نکنند.

به گزارش ایرنا سعید سبحانی شنبه در جلسه ستاد شئونات فرهنگی با ذکر اینکه 90 درصد از اتوبوس ها برای خدمت زائران اربعین حسینی بکارگرفته شده اند اظهارکرد: ثبت نام در شرکت ها می تواند به ما در برنامه ریزی برای تامین ناوگان مورد نیاز کمک کند و در صورت نیاز به ناوگان، می توان از ظرفیت های سایر استان ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این اداره کل آمادگی لازم برای ارائه خدمات جابه جایی زائران امام رضا(ع) در این استان به مشهد مقدس را دارد.
سبحانی در ادامه گفت: در 28 ماه صفر سال گذشته، طی سه روز، 15 هزار و 600 مسافر با 511 اتوبوس و مینی بوس از این استان به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی اضافه کرد: امسال چهار هزار و 280 زائر اربعین حسینی نیز از این استان توسط حمل و نقل عمومی به مرز چذابه و مهران منتقل شدند.
وی با بیان اینکه مرز چذابه و مهران، به عنوان مرز خروجی زائران اربعین حسینی (ع) این استان تعیین شده است افزود: این زائران توسط 102 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل 96 دستگاه اتوبوس و 6 دستگاه مینی بوس به مرز جابه جا شده اند.
سبحانی گفت: در سال گذشته نیز چهار هزار و 400 زائر اربعین برای شرکت در همایش پیاده روی با 120 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی از استان به مرز منتقل و خدمات رسانی شدند.
20 موکب در خراسان شمالی به زائران پیاده امام رضا (ع) خدمات می‌دهند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ???? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
ع/ 6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان

ایسنا/همدان در نخستین ساعات آغاز به‌کار ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد به‌زودی دو فروند بالگرد به استان همدان اضافه شود.

در راستای مذاکرات دوسویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات‌رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیروز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است اما برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات، افزوده شدن این دو فروند بالگرد می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد