Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: انقلاب اسلامی به اسوه و الگویی برای مقابله با استکبار تبدیل شده است.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، حجت‌الاسلام مهدی طائب در جمع پاسداران سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم جهاد در راه خدا و مبارزه با کفار و منافقان را مورد تاکید قرار داده است، اظهار داشت: جبهه کفر و نفاق جبهه تاریخی عظیمی است که همیشه در مقابل جبهه حق صف‌آرایی کرده است تا خواسته‌ها و ایده‌های نا به‌حق خود را تحمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عزت یعنی ستم‏‌ناپذیری انسان در برابر مستکبران، اطاعت از خداوند، حاکمیت ارزش‌های اسلامی، تقویت هنجارهای اخلاقی، تقوا، قناعت و صبر از عوامل دستیابی به عزت در فرهنگ اسلامی است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: ملت ایران 39 سال است که در مقابل جبهه استکبار ایستادگی کرده است و تا به امروز با ایمان به خدا و اتکاء به باورهای اعتقادی خود قدرت‌های جهانی را ناکام کرده است.

طائب با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی ریشه در مکتب حسینی دارد، گفت: امام حسین(ع) به بشریت درس کرامت، غیرت و عزت داد و حماسه کربلا، حماسه عزت مؤمنان است. راه عزت و عظمت ایران اسلامی در گرو تمسک به ارزش‌های دینی و حرکت در مسیر حضرت سیدالشهدا(ع)، معنویت و حضور در صحنه‌های دفاع از میهن اسلامی است.

منبع:‌ سپاه روح الله استان مرکزی

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از بنرهای تبلیغاتی شانا و امنا در سطح شهر تهران /از لیست‌های دیگر خبری نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرحله دوم انتخابات روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود تا، ۹۰ کاندیدای این انتخابات برای تصاحب ۴۵ کرسی بلاتکلیف مجلس دوازدهم با یکدیگر رقابت کنند؛ رقابتی که در ۲۲ حوزه و ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود.

در این میان، حوزه انتخابیه تهران ۳۰ کرسی در پارلمان دارد، تکلیف ۱۴ کرسی آن در دور اول انتخابات مشخص شده است اما هنوز ۱۶ کرسی دیگر بلاتکلیف است. در این میان، رقابت شدیدی میان اصولگرایان به راه افتاده و در چند روز گذشته هر کدام از تشکل‌های آن لیست جداگانه‌ای را منتشر کردند.

رزما، شورای وحدت، صبح ایران، جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (شانا)، امنا، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ، جامعه اسلامی مهندسین و جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران از جمله تشکل‌هایی بودند که در دور دوم انتخابات لیست انتخاباتی خود را منتشر کردند.

فضای شهر اما به مثابه دور اول انتخابات چندان حال و هوای انتخاباتی ندارد و براساس مشاهدات میدانی، در برخی از خیابان‌های مرکز شهر مانند میدان امام حسین(ع)، خیابان سپبهد قرنی، خیابان دماوند و خیابان انقلاب، فقط بنرهای تبلیغاتی لیست جبهه‌پایداری_شانا و لیست امنا به چشم می‌خورد و دیگر خبری از بنرهای تبلیغاتی لیست‌های دیگر اصولگرایان نیست.

از دیگر بنرهای تبلیغات شهرداری برای انتخابات، بنرهایی با عنوان «دوباره برای ایران» و «همه با هم برای وطن» است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904314

دیگر خبرها

  • تصاویری از بنرهای تبلیغاتی شانا و امنا در سطح شهر تهران /از لیست‌های دیگر خبری نیست
  • ایران به طور قطع برنده جنگ اقتصادی است
  • تشکیل قرار گاه تحول فرهنگی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی
  • رئیس دیوان عالی کشور گفت: فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • فضای مجازی بستر مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی