Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مهرداد ابرهیمی در این گفت و گو تغییر در مدیریت ها را لازمه توسعه و پیشرفت دانست و افزود: این به معنای ضعف در مدیریت نیست بلکه فرصتی برای استفاده از نیروهای جدید با رویکردهای مدیریتی متفاوت است. 

وی باور گفتمان اعتدال و اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید را از مهم ترین شاخص های انتصاب مدیران دانست و تاکید کرد: غالب مدیران استان از این شاخص برخوردارند و به این گفتمان پایبند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: هم اکنون مدیران استان در فضایی آرام مشغول به کار هستند و ما بنا نداریم این حاشیه امن را از بین ببریم. 

ابراهیمی با اشاره به خدمات قابل توجه دولت تدبیر و امید در استان، از عملکرد برخی رسانه ها در عدم انعکاس واقعیت ها و سیاه نمایی آن ها انتقاد کرد و گفت: به عنوان مثال در بحث خدمت رسانی به زلزله زدگان اخیر، اقدامات شایسته ای انجام گرفت که به درستی به آن پرداخته نشد.

وی خلاء های اطلاع رسانی را زمینه ای برای سو استفاده برخی افراد دانست و افزود: شورای اطلاع رسانی استان مکلف است با همراهی رسانه ها برای غلبه بر این چالش اقدام کنند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: اطلاع رسانی سریع، دقیق و به موقع از جمله رویکردهایی است که خبرگزاری ها باید به آن اهتمام داشته باشد. 

ابراهیمی در خصوص اتفاقاتی که در مراوه تپه برای عشایر استان رخ داده بود نیز خاطرنشان کرد: موضوعات مرتبط از سوی دادستانی در حال پیگیری است و هم اکنون مشکلی برای دو هزار خانوار عشایری ساکن در این مناطق وجود ندارد. وی تاکید کرد: با همکاری نیروهای انتظامی، بخشداران، دهیاران و معتمدان محلی، زمینه بروز حوادثی از این دست گرفته خواهد شد و شاهد بروز چنین رخدادهایی نخواهیم بود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در مورد آخرین وضعیت یکی از اعضای شورای شهر بجنورد هم گفت: صحت برگزاری انتخابات شورای شهر از سوی هیات های نظارت شهرستان، استان و وزارت کشور تایید شده و فرد مورد نظر نماینده قانونی مردم در شورای شهر بجنورد است.

وی خاطرنشان کرد: پرونده شهردار منتخب بجنورد هم در وزارت کشور در حال بررسی است و به زودی ابلاغ وی صادر می شود و تاکنون هیچ مشکلی جدی در روند صدور این حکم گزارش نشده و روند بررسی ها طبیعی بوده است.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رییس‌جمهور به عنوان رییس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود.

خادمی متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده نیز هست.

در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ و اجتماع، متمرکز بر حوزه های تحولی، مسوول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسؤولیت خدمت می‌کرد.

کد خبر 6093939 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام