Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فوعه - ايرنا - تروريست ها محموله هاي غذايي پرتاب شده براي ساکنان شهرهاي محاصره شده فوعه و کفريا را در آسمان به آتش کشيدند.

به گزارش ايرنا، روز شنبه پس از هفته ها انتظار هواپيماي باري حامل محموله غذايي و دارو بر فراز آسمان شهرهاي محاصره شده فوعه و کفريا در استان ادلب سوريه به پرواز درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دقايقي پس از پرتاب چترهاي حامل مواد غذايي و دارو، تروريست هاي مستقر در شهرک `بنش` در جنوب شرق فوعه با شليک توپ 23 ميليمتري چترها را هدف قراردادند.
براثر اين تيراندازي، چند محموله مواد غذايي درآسمان سوخت و نابود شد.
دو شهرک فوعه و کفريا در 10 کيلومتري شمال ادلب از 28 مارس 2015 (8 فروردين 94) و پس از سقوط شهر ادلب واقع در شمال غربي سوريه (هم مرز با ترکيه) به محاصره کامل تروريست ها درآمد و از آن زمان هر روز هدف حمله خمپاره اي تروريست ها قرار مي گيرند.
شهرک ها و روستاهاي بنش، طعوم، تفتناز، رام حمدان و معره مصرين اصلي ترين محل حضور تروريست هايي هستند که به صورت روزانه دو شهرک شيعه نشين و محاصره شده فوعه و کفريا را هدف قرار مي دهند.
کمک هاي غذايي محدود به ده ها هزار ساکن اين دو شهرک نيز از طريق چتر انجام مي شود و مردم در اين دوشهرک از ابتدايي ترين امکانات زندگي و درماني محروم هستند.
26 فروردين ماه سال 96 حدود هشت هزار تن از ساکنان اين دو شهر در مقابل خروج هزاران تروريست و خانواده هاي آن ها از شهرهاي مضايا، زبداني، بقين و بلودان به استان حلب وارد شدند.
ادامه تخليه حدود هشت هزار ساکن محاصره شده اين دو شهر با کارشکني تروريست ها متوقف شد.
شبس**6116*1613*انتشار دهنده: عبدالله غفاري
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که پیکرهای 392 شهید از بیمارستان «ناصر» در شهر«خان یونس» در جنوب نوار غزه بیرون کشیده شد. 

دفاع شهری نوار غزه تأکید کرد که تا کنون نتوانسته است هویت 58 درصد از شهدا را مشخص کند.

دفاع شهری غزه تأکید کرد که دلیل وجود پیکرهای کودکان در گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر را نمی داند.

این سازمان تصریح کرد که آثار شکنجه  روی پیکرهای برخی از شهدا در بیمارستان ناصر واضح است.

دفاع شهری نوار غزه در ادامه گفت که رژیم اشغالگر اعدام های میدانی در بیمارستان ناصر انجام داده است و در این زمینه باید تحقیقات بین المللی انجام شود.

 

دیگر خبرها

  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود
  • فیلم| لحظه محاصره بن‌گویر درمیان معترضان صهیونیست
  • (ویدیو) محاصره بن‌گویر درمیان معترضان صهیونیست
  • روستاهای چابهار در محاصره سیل
  • هشدار برنامه جهانی غذا درباره بحران گرسنگی در غزه
  • چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!