Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا-مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون 32 واحد راکد و تعطیل مستقر در شهرک های صنعتی استان که مستعد راه اندازی دوباره بودند، شناسایی و با مشاوره کارشناسان، همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های خدمت رسان به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور روز شنبه با اعلام این خبر افزود: در راستای رفع موانع تولید با شناسایی واحدهای بهره بردار راکد درصدد حل مشکلات آنها برای ورود دوباره به چرخه صنعت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید به معنای واقعی در بین واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی مستقر در شهرک های صنعتی قزوین ملموس است که از نمونه های آن راه اندازی دوباره واحدهای تعطیل شده و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان است.
رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: در سال جاری 200 واحد تولیدی راکد در شهرک های صنعتی استان که مستعد فعالیت دوباره بوده اند را شناسایی و برای فعال سازی دوباره آنها در حال تلاش هستیم.
خانپور اظهار کرد: این اقدام در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید در بخش اقتصاد و تداوم حمایت از صنایع کوچک و متوسط در راستای ایجاد اشتغال پایدار جوانان، رونق تولید و توسعه صادرات در دستور کار قرار دارد.
این مسئول با اشاره به وضعیت تسهیلات پرداخت شده به واحدهای مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین، گفت: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 840 میلیارد ریال تسهیلات به 42 واحد و طرح صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان که از طریق سایت بهین یاب متقاضی دریافت وام شده بودند، پرداخت شده است.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی است که در آنها 800 واحد تولیدی بهره بردار وجود دارد.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است