Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: هنرمندان و اصحاب ادب و اندیشه نقش مهمی در شناخت و ارائه الگوهای عملی برای اصلاح فرهنگ عمومی جامعه دارند.

به گزارش امتداد نیوز، حسین فرخنده شامگاه شنبه در جلسه هم‌اندیشی اصحاب فرهنگ، هنر و ادب خراسان شمالی که با حضور موالی زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد بر نقش تأثیرگذار و ارزنده هنرمندان و صاحبان قلم و اندیشه در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخنده اظهار کرد: اصحاب فرهنگ، هنر و ادب نقش مهمی در شناخت و اصلاح فرهنگ عمومی و تئوری جامعه و نیز ارائه الگوهای قوی و حساب‌شده بر اساس مبانی نظری محکم دارند.

وی بابیان اینکه مطالعه وضع موجود فرهنگ عمومی، لازمه هرگونه تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در این حوزه است، عنوان کرد: رصد وضعیت فرهنگ عمومی و انجام پژوهش‌هایی در این زمینه با توجه به رشد رسانه‌های دیجیتال در عصر حاضر از وظایف عمده شورای فرهنگ عمومی استان است.

وی با اشاره به برخی اقدامات شورای فرهنگ عمومی در خراسان شمالی تصریح کرد: تاکنون ۶۰ جلسه این شورا برگزار و اقدامات و تلاش‌ها در راستای اصلاح، آسیب‌شناسی و ارتقای فرهنگ عمومی انجام‌شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر تداوم این اقدامات به‌منظور تأثیرگذاری و رسیدن به حد مطلوب در فرهنگ عمومی جامعه، عنوان کرد: پیوست فرهنگی از موضوعات مهمی است که همواره به آن تأکید شده است.

فرخنده تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف باید برای طرح‌های کلان خود این مهم را در نظر گرفته و برای اجرایی شدن پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی خود پیوست فرهنگی ارائه دهند.

true برچسب ها : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی رضا رضایی شب شعر رضوی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)