Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@09:41:45 GMT

تصویب تسهیل اخذ روادید گردشگری برای بیماران عراقی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۹۷۵۰

تصویب تسهیل اخذ روادید گردشگری برای بیماران عراقی

به گزارش ایرنا علی خدادادی شنبه در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از مرکز جراحی محدود جمعیت هلال احمر آبادان بیان کرد: با دستور و تاکید استاندار خوزستان مصوب شد که تمهیدات لازم برای صدور مجوز IPD (دپارتمان بیماران بین المللی) و نیز مجوز بهره برداری این مرکز از طریق دانشکده علوم پزشکی آبادان به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسماعیل زمانی رییس سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این بازدید با استقبال از احداث و راه اندازی مرکز جراحی محدود هلال احمر گفت: امید است با حمایت دستگاه های مربوطه، این مرکز
به یکی از مهمترین مراکز گردشگری درمانی در جنوب غرب کشور تبدیل و منشأ خدمات بسیاری برای بیماران ایرانی و عراقی شود.
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز در این نشست از دستورات لازم برای صدور مجوز مربوط به مرکز جراحی محدود هلال احمر آبادان خبر داد و اظهار کرد: به زودی با توجه به ویژگی خاص منطقه آزاد اروند و تفاهم نامه موجود با مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر کشور شاهد بهره برداری این مرکز خواهیم بود.
دکتر علیرضا آموزنده افزود: این بیماران در صورت نیاز به خدمات درمانی بیشتر، به سایر مراکز درمانی آبادان و مراکز دولتی و خصوصی مرکز استان که دارای مجوزهای IPD هستند، معرفی می شوند.
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به همراه رئیس سازمان منطقه آزاد اروند، فرمانداران آبادان و خرمشهر، نماینده مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر کشور، رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان و مدیرعامل هلال احمر خوزستان از مرکز گردشگری درمانی جراحی محدود هلال احمر آبادان دیدن و از نزدیک در جریان امور مربوطه قرار گرفت.
وی در این بازدید بر ضرورت تسریع در امر بهره برداری و صدور مجوز لازم این مرکز به منظور تسریع در بهره برداری آن تاکید کرد.
وجود امکانات مناسب درمانی در خوزستان باعث شده تا سالیانه تعداد زیادی از بیماران عراقی برای درمان خود به این مراکز مراجعه کنند.
7158/ 6037
خبرنگار: زینب فرحانی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛با توجه به واگذاری اقدامات بهداشتی درمانی و دارویی به بخش‌های خصوصی دامپزشکی برابر اصل ۴۴ قانون اساسی، تمامی مراکز فوق تحت نظارت و بازرسی کارشناسان شبکه در حال فعالیت هستند.

 رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: تعداد ۳۰ مرکز اشتغال به امور درمانی، داروخانه، خرده فروشی واکسن، مایه کوبی، درمانگاه، آزمایشگاه و بیمارستان دامپزشکی در شهرستان با دریافت مجوز، به دامداران و مرغداران شهرستان خدمت رسانی می‌ کنند.

دکتر سید ابوالحسن سیدین، افزود: فعالیت مراکز فوق به صورت مستمر توسط کارشناسان واحد‌های دارو و درمان، مبارزه و بررسی‌ها ارزیابی، نظارت و بازرسی می‌شوند و بخش‌های غیر دولتی دامپزشکی شهرستان، به صورت تمام وقت و در چارچوب تعهدات و وظایف قانونی ابلاغی برابر پروانه دریافتی خود در حال انجام فعالیت بهداشتی هستند.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه