Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@22:25:20 GMT

افزایش خدمات حمل و نقل عمومی در فاز 3 شهر جدید سهند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۰۴۶۴

افزایش خدمات حمل و نقل عمومی در فاز 3 شهر جدید سهند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه از افزایش خدمات حمل و نقل عمومی درفاز سه شهر جدید سهند خبر داد.      
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فرخ جلالی با اعلام این خبر اظهار کرد: با  توجه به توسعه شهر جدید سهند و واگذاری مسکن مهر و افزایش جمعیت در این شهر به ویژه در فاز سه سهند، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه براساس درخواست جمعی از شهروندان ساکن در پروژه های مسکن مهر  با برنامه ریزی ها و اقدامات لازم نسبت به  افزایش خدمات دهی  و تحت پوشش قرار دادن مجتمع های نیلوفر، عطا، نیکان ، غدیر وکوثر به تعداد  پنج ایستگاه در فاز سه  شهر جدید اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      وی هدف از این اقدام را افزایش رفاه و آسایش شهروندان و مسافرین و دسترسی ساکنین شهر سهند به خدمات ناوگان اتوبوسرانی عنوان کرد و گفت: در اصل شهرداری شهر جدید سهند باید متولی اصلی خدمات دهی حمل و نقل عمومی در این شهر باشد ولی با توجه به  اینکه در حال حاضر شهرداری سهند توانایی راه اندازی خطوط اتوبوسرانی و تامین هزینه‌های لازم در این خصوص را ندارد  و همچنین نبود تاکسی و  دیگر امکانات حمل و نقل  عمومی و در خواست شهروندان و مسافرین شهر جدید سهند، اتوبوسرانی تبریز علیرغم مشکلات موجود  و کمبود اتوبوس، افزایش خدمات دهی و تحت پوشش قراردادن مناطق بیشتر جهت جابجایی مسافر را در دستور کار خود قرارداده است . 
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه افزود: امیدواریم طرح ایجاد پایانه مرکزی شهر جدید سهند که طرح مطالعاتی آن از چندین سال قبل آغاز شده به یک نتیجه عملی برسد و با تعامل و همکاری دو طرفه شهرداری سهند و شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه  و همچنین با برنامه ریزی‌های لازم هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری از این پایانه و افزایش کیفی و کمی خدمات حمل و نقل عمومی باشیم.     وی گفت: خط 173 شهر جدید سهند از مبداء راه آهن با مسافت 60 کیلومتر، طولانی‌ترین مسیر شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه است.
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی موسوی گفت: عملیات آماده سازی شهرک مسکونی آذرشهر به مساحت ۱۵۲ هکتار آغاز خواهد شد.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی فرایند آماده سازی اولین دهکده شهری استان آذربایجان شرقی در شهرستان سراب با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه مسکونی را کلید خواهد زد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در استان گفت: با حضور وزیر راه عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی هم آغاز می‌شود.

موسوی افزود: افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت یک هزار و ۸۶۵ مترمربع و کلنگ زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت دو هزار و ۵۲۴ مترمربع در شهر سهند از دیگر برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

وی گفت: بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده طرح بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر و افتتاح طرح مشارکتی مجتمع تجاری باران در شعر جدید سهند با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۳۱ باب مغازه در دستور کار وزیر راه و شهرسازی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند