Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:21:35 GMT

مسوولانی که در پی حذف رسانه‌های منتقد هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۱۱۶۹

مسوولانی که در پی حذف رسانه‌های منتقد هستند

مدیر مسوول آفتاب یزد با اشاره به اهمیت نقد در جامعه گفت: اگر بخواهیم جامعه پویا و فعالی داشته باشیم باید نقد در جامعه باشد.

منصور مظفری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مطالب بالا اظهار کرد: اگر بخواهیم جامعه پویا و فعالی داشته باشیم باید نقد در جامعه باشد برای اینکه نقد بتواند مطرح شود باید سعه صدر مسوولان بالا برود اما متاسفانه سعه صدر مسوولان پایین است و هر نقدی را تحمل نمی‌کنند و اگر به آن‌ها بربخورد به هر نحوی می‌خواهند آن رسانه نقدکننده را محدود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به فضای رسانه‌ها بیان کرد: رسانه‌ها بخصوص رسانه‌های مکتوب هنوز مورد اعتماد مردم  هستند. با اینکه فضای مجازی وجود دارد اما مردم برای اینکه از موضوعی اطمینان پیدا کنند دوباره روزنامه‌ها را ورق خواهند زد بنابراین مرجع اطمینان مردم روزنامه‌های مکتوب هستند.

مدیر مسوول روزنامه «آفتاب یزد» با بیان اینکه آیا صدای نقد رسانه‌ها به گوش مسوولان می‌رسد یا خیر، اظهار کرد: به نظرم صدای رسانه‌ها به گوش مسوولان می‌رسد و ما رسانه‌ها باید وظیفه خود را انجام دهیم تا خبرها در تاریخ ثبت شوند. اما این مساله که چرا مسوولان به حرف رسانه‌ها عمل نمی‌کنند به دلیل ناتوانی دولت است. دولت نمی‌خواهد به نقدها توجه کند و حتی بفهمد که نقدی وجود دارد. متاسفانه مسوولان ما توان  ندارند که نقد و صدای مردم را بشنوند بنابراین مدیران را به حال خود رها کرده‌اند.

او ادامه داد: فسادی که همین امروز در جامعه وجود دارد و مردم را گرفتار کرده است، به دلیل نبود توانایی دولت در برخورد با مدیران است که رسانه‌ها گوشزد کرده‌اند. ملت و جامعه ما با فرهنگ پویا و تاریخچه تمدنی و فرهنگی خود پذیرای هر موضوعی هستند اما عیب از مسوولان اجرایی و دولتی  ماست. اگر گرفتاری و خشونتی از مردم می‌بینید به مجموعه دولت برمی‌گردد.

منصور مظفری با تاکید بر پابرجا ماندن رسانه‌های رسمی گفت: معتقدم که فضای مجازی تاثیر خود را بر رسانه‌ها گذاشته اما فضای مجازی تنزل پیدا می‌کند و مردم به سمت رسانه‌ها برمی‌گردنند. ما متاسفانه کارکرد علمی و فرهنگی مناسبی در فضای مجازی نداریم و فضای مجازی خود را به محلی برای شایعه‌پراکنی، توهین و افترا تبدیل کرده‌ایم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان گفت: خبر انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد و با افرادی که در این خصوص در فضای مجازی نشر اکاذیب می‌کنند، برخورد قانونی می‌شود. - اخبار استانها -

سیدامیر احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان با واکنش به انتشار خبر و حکم انفصال از خدمت شهردار گلستان در فضای مجازی گفت: بررسی در این حوزه انجام شد و موضوعی با عنوان انفصال از خدمت شهردار گلستان وجود ندارد.

وی با بیان تاکید بر برخورد با افرادی که به دنبال برهم زدن نظم عمومی و روانی جامعه هستند، افزود: افرادی که در فضای مجازی بر علیه نهادهای حکومتی، دولتی و امنیتی نشر اکاذیب می‌کنند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

دادستان شهرستان بهارستان با بیان اینکه در حکم مذکور هیچگونه محکومیت و انفصال از خدمات قید نشده است، تصریح کرد: پیگیری‌ها از نهادهای پاسخگو در رابطه با این حکم انجام گرفت که نهادهای مربوط محکومیت و انفصال از خدمت را تایید نکردند.

احمدی با بیان اینکه مسئله‌ای با عنوان انفصال شهردار گلستان وجود نداشته است گفت: افرادی با سوء نیت به دنبال درگیر کردن مردم در فضای روانی منفی هستند.

اختصاص 25 هزار میلیارد تومان برای پیشرفت گلستان

ادامه عبدالله نوحی؛ فرماندار بهارستان نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان در واکنش به خبر انتشار تصویر حکم انفصال از خدمت شهردار گلستان در فضای مجازی تاکید کرد: هیچ‌گونه حکم و احکامی مبنی بر انفصال از خدمت شهردار گلستان از سوی نهادهای قضایی و دولتی به فرمانداری ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است