Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قاسم سليماني در نشست خبري با اصحاب رسانه گفت: امسال 2 ميليون و چهارصد هزار نفر راهي عتبات عاليات شدند که 960 هزار نفر از اين جمعيت از مرز مهران تردد کردند. به گزارش خبرگزاري تسنيم از ايلام، قاسم سليماني دشتکي در نشست خبري با اصحاب رسانه با بيان عملکرد اربعين حسيني اظهار داشت: در سال جاري 2 ميليون و چهارصد هزار نفر راهي عتبات عاليات شدند که 960 هزار نفر از اين جمعيت از مرز مهران تردد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: تجهيز راه‌ها پارکينگ‌ها اصلاح جاده ترشاوه - پل بان رحمان با همکاري بسيج و سپاه، جلوگيري از ورود افراد فاقد مدارک هويتي و استقرار 450کانتينر 5 لايه به منظور ايجاد پوشش امنيتي و جلوگيري از خروج غيرقانوني افراد فاقد مجور، تجهيز سيستم مانيتورينگ با پوشش‌دهي 400 کيلومتري از مهمترين اقدامات انجام شده است.
استاندار ايلام افزود: 94 گيت مجهز به تجهيزات شناسايي با مدت زمان اتلاف وقت 20 ثانيه براي هر فرد از ديگر اقدامات انجام شده در اربعين است.
رئيس ستاد اربعين استان ايلام با بيان اينکه با ازدحام جمعيتي که از دو روز گذشته داشتيم بين 70 تا 80 هزار نفر بوده است و پيش‌بيني اسکان و استراحت براي ارائه خدمات به زائران باقيمانده نيز شده است.
سليماني دشتکي گفت: تدارکات خوبي در راستاي بازگشت زائران انجام شده و استقرار تيم‌هاي پزشکي مجهز با امکانات آمبولانس، تجهيزات پزشکي و همچنين دارو از صفر تا صد درمان از عمل جراحي تا درمان سرپايي همچنين تجهيزات راديولوژي را در اين راستا صورت گرفته است.
وي عنوان کرد: اگر برخي زائران احساس سرماخوردگي يا مسموميت کنند حتما به پزشک در ورود به گيت‌ها رجوع کنند و عوامل پزشکي کاملا جهت ارائه خدمات به آنها آمادگي دارند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است

دریافت 6 MB کد خبر 6098308

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • تشرف ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • حاجی علیزاده: امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند