Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: سرپرست شهرداری گرگان گفت: درآمد وصولی شهرداری گرگان در هفت ماهه سال جاری ۷۵ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، مهدی باقری، سرپرست شهرداری گرگان شب گذشته (20 آبان) در حاشیه هفدهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان در جمع خبرنگاران استان گفت: در هفت ماهه نخست امسال درآمد وصولی شهرداری گرگان ۷۵ میلیارد تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه از این مبلغ ۳۵ درصد کل بودجه و ۶۳ درصد بودجه هفت ماهه است، افزود: وصولی شهرداری در سال 95، ۹۸ میلیارد تومان بوده که ۲۳ درصد آن از درآمدهای غیرنقدی بوده است.

 

باقری اظهار داشت: درآمد هفت ماهه امسال شهرداری از باب نقدی با سال گذشته برابری می کند و در بخش فروش اموال و سرمایه گذاری حدود ۶۸ میلیارد تومان در بودجه پیش بینی شده بود که با توجه به محدودیت در فروش اموال محقق نشد.

 

وی با اشاره به اینکه اکثر شهرداری های هم تراز با گرگان در بحث نقدینگی با مشکل مواجه هستند، تصریح کرد: این مشکل در گرگان وجود ندارد و طی هشت ماهه اخیر در هزینه های جاری، پرداخت حقوق و پاداش پرسنل هیچ مشکلی نداشتیم.

 

سرپرست شهرداری گرگان گفت: اکنون با بدهی هایی که اکثر شهرداری ها دارند، شهرداری گرگان جزو معدود شهرداری هایی است که بدهی ندارد و هشت میلیارد بدهی که عنوان شده است جزو اسناد قراردادها و اسناد عمرانی است که هنوز به مرحله اجرا نرسیده و هنوز قابلیت آن را دارد که تا پایان سال پرداخت شود.

 

 

 

پایان پیام/159

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست

فرماندار گرگان گفت: سرمایه‌گذار در برخی پروژه‌های نیمه‌کاره مطالبه امتیاز بیشتر دارد که منطقی و پذیرفتنی نیست، زیرا باید منافع مردم هم در پروژه سنجیده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرگان، اسماعیل نادری با بیان اینکه شورای ششم به موضوعات فرهنگی و اجتماعی که در دوره‌های پیشین مغفول مانده بود، توجه ویژه‌ای داشته است، اظهار کرد: انتظار است، مدیریت شهری گرگان زین پس به انجام اقدامات بزرگ در سطح شهر بیشتر توجه کند و به هر نحوی که شده در سال‌جاری حداقل باید دو فاز از شهربازی گرگان را به سرانجام برساند.

وی با بیان اینکه برخی تصمیمات شوراهای پیشین به شورای فعلی تکلیف شده است، افزود: شاید دوره ششم پارلمان شهری به برخی موضوعات و پروژه‌هایی که اکنون درگیر آن است، ورود نمی‌کرد و در حال حاضر منتفی کردن برخی پروژه‌ها مانند شهربازی مدرن سبب هدر رفت بیت‌المال خواهد شد.

فرماندار گرگان گفت: انتظار است مدیریت شهری گرگان زین پس به انجام اقدامات بزرگ در سطح شهر بیشتر توجه کند و به هر نحوی که شده است در سال‌جاری حداقل باید دو فاز از شهربازی گرگان را به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: شهرداری ۸۰ درصد اعتبارات را صرف امور جاری می‌کند و چه انتظاری وجود دارد که با ۲۰ درصد اعتبار باقیمانده پروژه‌های کلان انجام دهد.

نادری ادامه داد: فرمانداری ۹۹ درصد مصوباتی ارسالی به کمیته انطباق را با دید باز و مثبت بررسی می‌کند.

وی گفت: توان هر شهر با سایر شهرها متفاوت است، توان گرگان قابل مقایسه با کلان‌شهرهایی مانند تبریز نیست و شاید حداکثر بتواند دو پروژه را مدیریت کند.

فرماندار گرگان با اشاره به حوزه سرمایه‌گذاری شهری در گرگان گفت: سرمایه‌گذار سعی دارد صفر تا ۱۰۰ پروژه‌ای را به عهده بگیرد و در برخی پروژه‌های نیمه‌کاره مطالبه امتیاز بیشتر دارد که منطقی و پذیرفتنی نیست، زیرا باید منافع مردم هم در پروژه در نظر گرفته شود.

کد خبر 748331

دیگر خبرها

  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • پایان صدر نشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد