Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سیروس اسدپور مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان گفت:125 هزار نفر در تشکل های تعاون روستایی استان عضو هستند.

وی بابیان اینکه  11 اتحادیه تعاونی شهرستانی و 2 اتحادیه استانی در شبکه سازمان تعاون روستایی هرمزگان وجود دارد، افزود: سازمان تعاون روستایی استان دارای 58 شرکت تعاون روستایی، 23 شرکت تعاونی تولید، 22 شرکت تعاونی کشاورزی، 6 شرکت تعاونی زنان و 2 شرکت سهامی زراعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان گفت: شرکت های تعاون روستایی در هرمزگان درمجموع با سرمایه ی بیش از 50 میلیارد و 557 میلیون و 476 هزار ریال در حال فعالیت هستند.

سیروس اسدپور افزود: بیشترین سرمایه و عضو مربوط به شرکت های تعاون روستایی با 14 میلیارد و 714 میلیون ریال سرمایه و 110 هزار و 163 نفر عضو است.

وی گفت:شرکت های تعاونی تولید نیز3 میلیارد و 766 میلیون ریال سرمایه و چهار هزار و 347 نفر عضو ، تعاونی کشاورزی 4 میلیارد و 9میلیون ریال سرمایه و8 هزار و 372 نفر عضو ، شرکت تعاون روستایی زنان 197 میلیون ریال سرمایه و هزار و 833 نفر عضو و شرکت سهامی زراعی با 4 میلیارد و 960 میلیون ریال سرمایه و 907 نفر عضو دارند.

انتهای پیام/ف

عضویت بیش از100 هرمزگانی در تعاونی های روستایی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی

ابوالفضل دشتبانی گفت: این مبلغ به حدود سه هزار کشاورز تولیدکننده سیب زمینی بر اساس تقدم در تحویل محصول به مراکز خرید توافقی پرداخت شد.

مدیر کل تعاون روستایی استان اردبیل افزود: تاکنون بیش از ۵۸ هزار تن سیب زمینی موجود در انبارها از کشاورزان خریداری و به کارخانه های تبدیلی و فرآوری در سایر استان‌های کشور ارسال و بخشی از آن نیز به کشورهای همجوار صادر شده است.

به گفته او، پیگیری جدی و مستمر استاندار و نمایندگان مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در حمایت از تولیدکنندگان باعث شد تا قبل از این که محصول مازاد سیب زمینی به یک بحران تبدیل شود، عملیات خرید با دستور وزیر کشاورزی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران آغاز شود.

دشتبانی گفت: خرید محصول سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان در ۶ مرکز پیش بینی شده توسط مدیریت تعاون روستایی و مباشر منتخب زیر نظر کار گروه استانی تا پایان روند عرضه از سوی کشاورزان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی