Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبایی با حضور دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه، معاونان و مدیران حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در ابتدای این مراسم با قدردانی از زحمات دکتر سلیمی‌بجستانی در مدت تصدی مسئولیت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گفت: حسن این جلسه این است که تودیع ندارد و دکتر بجستانی همچنان معاون دانشجویی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان یک دوره‌ای کمک کردند تا فضا بهبود پیدا کند و همچنان در خدمت‌شان هستیم.

سلیمی ادامه داد: معاونت دانشجویی ارتباطی نزدیک و تنگاتنگ با حوزه فرهنگی دارد. معاونت فرهنگی یک معاونت کلیدی، اساسی و راهبردی است. جامعه و دانشگاه‌های ما در شرایط خاصی هستند که به نظر می‌رسد متصدیان متفاوتی می‌خواهد. امر فرهنگ نیاز به متولی ندارد بلکه متصدیانی باید باشند تا فعالیت‌ها را هموار کنند، دانشگاه‌های ما در شرایط تحول اساسی قرار دارند و ما در وضعیتی هستیم که ایده، بنیاد و جایگاه دانشگاه در حال تغییر اساسی است. تا چند سال گذشته بر‌اساس تعریف کلاسیک دانشگاه در ایفای نقش خودمان دچار مشکل بوده‌ایم. بعد از حل این مسائل به حوزه فرهنگی می‌رسیم.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: وظیفه داریم فضای تربیت دانشجویان را فراهم‌کنیم‌ که این یک معنای فراخ از معاونت فرهنگی است. برخی افراد فکر می‌کنند فعالیت فرهنگی در اختیار قرار‌ دادن یک سری امکانات به کانون‌ها و ‌انجمن‌ها و کنترل تشکل‌ها است و در همین خلاصه می‌شود. خیلی‌ها تلاش می‌کنند که کل فضای دانشگاه به همین‌ موارد خلاصه شود. این مسائل مهم است اما همه وظایف معاونت فرهنگی نیست. وظیفه این معاونت فراهم کردن شرایط تربیت برای دانشجویان و استادان است. دانشجویان با کارآمدی، فرهیخته‌شدن و‌ رشد شخصیت وارد دانشگاه می‌شوند، این هدف‌گیری کلانی است که ما در معاونت فرهنگی به آن نیاز داریم.

در پایان این مراسم از تلاش‌ها و خدمات دکتر حسین سلیمی بجستانی معاون سابق تقدیر و دکتر نعمت‌الله ایرانزاده به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی معرفی شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

پیش از این دکتر هادی میرزایی مسؤولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل را برعهده داشت.

کد خبر 6093030

دیگر خبرها

  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد