Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:04:11 GMT

جزئیات ضبط ۳۵۰۰ جلد گواهینامه/ تهرانی ها رکورددار

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۵۶۲۸

جزئیات ضبط ۳۵۰۰ جلد گواهینامه/ تهرانی ها رکورددار

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا، گفت: در ٦ ماه امسال، بیش از ٣ هزار و ۵۰۰ جلد گواهینامه، در سراسر کشور  به دلیل داشتن نمره منفی بالا ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ  احمد کرمی اسد افزود: از این تعداد گواهینامه حدود ۱۷۰۰ جلد، در معابر درون شهری توسط پلیس راهور ضبط شده و ۱۸۰۰ جلد در معابر برون شهری توقیف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به عبارتی گواهینامه ضبط شده در معابر برون شهری بیشتر از معابر درون شهری بوده است.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا توضیح داد: اگر بخواهیم استان ها را اولویت بندی کنیم؛ در معابر درون شهری بیشترین گواهینامه در شهر تهران ضبط شده که مشمول نمره منفی بوده است.

سرهنگ کرمی اسد افزود: استان دوم کرمان، استان سوم اصفهان و استان چهارم از نظر فراوانی گواهینامه ضبط شده، مازندران بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در معابر برون شهری، بیشترین فراوانی گواهینامه ضبط شده به استان خوزستان تعلق گرفته است.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا، گفت: همچنین رتبه دوم گواهینامه های ضبط شده در معابر برون شهری به استان اصفهان، رتبه سوم به استان چهارمحال و بختیاری، و رتبه چهارم به استان مرکزی تعلق دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۵۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،بابک محمدزاده با اشاره به اینکه آسفالت یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم میاندوآب است، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم و به همت اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری، کار آسفالت معابر شهری میاندوآب آغاز شده است.

شهردار میاندوآب افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شورای شهر و شهرداری در دوره مدیریت جدید، بهبود وضعیت آسفالت معابر شهری بود که در این زمینه از مهرماه سال گذشته اقداماتی را شروع کرده و بعد از مدتی توقف به دلیل شرایط آب‌وهوایی؛ مجدداً ازسرگرفته شده است.

وی گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر میاندوآب تمام همت و توان خود را به کار گرفته تا به مردم خدمت کرده و رضایت آنان را جلب نماید و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

محمدزاده تصریح کرد: امروز شهر میاندوآب به کارگاه عمرانی تبدیل شده و شهرداری میاندوآب در راستای خدمت به مردم در مناطق مختلف پروژه‌هایی را در دست اجرا دارد.

شهردار میاندوآب با اشاره به آسفالت‌ریزی خیابان خالصه، اظهار کرد: پروژه آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و معابر به‌صورت مدون در دستور کار مجموعاً مدیریت شهری قرار دارد.

وی هم چنین با بیان اینکه آسفالت‌ریزی معابر خاکی نیز یکی از برنامه‌های شهرداری میاندوآب است، گفت: از مردم درخواست داریم در این زمینه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر را همراهی کرده تا ان‌شاءالله شاهد شهری با آسفالت مناسب و در شأن مردم میاندوآب باشیم.

دیگر خبرها

  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت