Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: پشت پرده اتهامات آل سعود بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، تضعیف وحدت و یکپارچگی ملت است.

به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه اراک در مصلی بیت المقدس این شهر، افزود: اقشار مختلف مردم و مسئولان باید نسبت به توطئه های آل سعود هوشیار باشند و در هر شرایطی عشق به آرمان های نظام اسلامی را در وجود خود و جامعه تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: آل سعود با استفاده از مدرن ترین تسلیحات نظامی، کشور یمن را که یکی از ضعیف ترین کشورهای جهان است را تحت محاصره خود قرار داده و از انجام هیچ نوع جنایتی بر علیه مردم مظلوم این کشور دریغ نمی کند.
امام جمعه اراک اظهار کرد: در شرایطی که آل سعود کشور یمن را مورد محاصره قرار داده است، بیش از یک میلیون نفر در این کشور درگیر بیماری وبا هستند و جوامع بین المللی نیز در برابر این ظلم و کینه آل سعود سکوت اختیار کرده اند.
وی آل سعود را لکه ننگی بر جهان اسلام دانست و گفت: آل سعود خود را خادم الحرمین می دانند در حالی که در واقعیت خائن به ارزش ها و آرمان های اسلام ناب محمدی (ص) هستند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه سخنان خود با اشاره به تحریم های آمریکا بر علیه سپاه پاسداران گفت: مردم مومن و لایتمدار ایران اسلامی نسبت به خدمات سپاه پاسداران آگاهی کامل داشته و با تمام وجود از این نیروی انقلابی پشتیبانی می کنند.
وی در ادامه سخنان خود در خصوص هفته کتاب و کتابخوانی نیز گفت: احیای فرهنگ اسلامی و ایرانی و نهادینه کردن اخلاق در جامعه، با آشتی با کتاب و مطالعه محقق می شود.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: افراد فرهیخته و همه نهادهای فرهنگی کشور باید پیشرو در اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی باشند چرا که این مهم یکی از شاخص های اصلی توسعه یافتگی و باروری اندیشه محسوب می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص هفته وقف نیز گفت: وقف دارای آثار فراوانی است که تقویت حس نوعدوستی و برطرف کردن نیاز جامعه یکی از این آثار محسوب می شود.
امام جمعه اراک اموال وقفی را متعلق به آحاد جامعه دانست و گفت: مسئولان و کارکنان اداره کل اوقاف، باید پاکدستی و قناعت را سرلوحه امور خود قرار دهند.
وی راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) را نماد حقانیت امام حسین(ع) و یاران با وفایش دانست و گفت: اجتماع عظیم مسلمانان در عراق در اربعین حسینی در هیچ کجای جهان در طول تاریخ سابقه نداشته است و هر سال تعداد بیشتری از عاشقان اهل بیت(ع) در این رویداد بزرگ مذهبی شرکت می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه به دلیل کم توجهی به مسائل شرعی و معرفتی است و با حرکت در مسیر معنویت و تقوا بسیاری از مشکلات مرتفع می شود.
امام جمعه اراک افزود: دشمنان نظام اسلامی با گسترش انواع مواد مخدر و به خصوص مواد مخدر صنعتی در صدد تخریب اعتقادات جوانان و بنیان خانواده ایرانی هستند.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی اقامه می شود.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد

به گزارش قدس آنلاین، سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت، اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرسپولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف می‌گوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.


 

دیگر خبرها

  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • اتهامات این ۱۰۴ نفر را پنهان نکنید + فیلم | به فکر امنیت ملی خود باشید
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد