Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پلاتس؛ منابع بازار به تازگی اعلام کردند که شرکت چینگ دائو هائیوان کمیکال (Qingdao Haiwan Chemical) پیش بینی می کند که تولید تجاری در مجتمع تولید استایرن مونومر (SM) این شرکت با ظرفیت سالانه 500 هزار تن، در دسامبر امسال در استان شاندونگ چین واقع در شرق این کشور آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش ، در حال حاضر تمامی تاسیسات مورد نیاز در مجتمع یادشده نصب شده اند و این شرکت انتظار دارد که تولید تجاری از ماه دسامبر سال جاری میلادی کلید بخورد.

این در حالیست که عملیات تولید در این مجموعه که قرار بود از اوایل ژوئیه 2017 آغاز شود؛ امسال  به دلایلی  به تعویق افتاد. پس از تصمیم برای تغییر تاریخ ابتدا قرار بود این مجتمع در ماه سپتامبر شروع به کار کند که برخی از ممانعت های زیست محیطی راه اندازی آن را به پایان سال موکول کرد.

شرکت چینگ دائو هائیوان همچنین یک مجتمع تولید سدیم هیدروکسید با ظرفیت 300 هزار تن ، یک واحد تولید مونومر وینیل کلراید با ظرفیت 400 هزار تن و یک مجتمع تولید پلی وینیل کلراید با ظرفیت 300 هزار تن در سال را در همین سایت اداره می کند.

به علاوه این شرکت در نظر دارد یک مجتمع تولید پلی استایرن با ظرفیت 200 هزار تن در سال را در همین محل احداث کند.

بنا بر اعلام چینگ دائو هائیوان، این مجتمع تولیدکننده هر دو گونه پلی استایرن مورد استفاده برای کاربردهای عمومی (general purpose) و مقاوم به ضربه (high impact polystyrene) خواهد بود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم

ایسنا/بوشهر  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم و افزایش دوبرابری ظرفیت انتقال آب به این شهرستان خبرداد.

 ابوالحسن عالی گفت: خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم به طول ۹.۷ کیلومتر و با هفتصد میلیارد ریال اعتبار در دست احداث است.

وی بیان کرد: از مجموع عملیات پروژه یاد شده ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ فولادی اجرا خواهد شد.

عالی ادامه داد: پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب پروژه جهاد آبرسانی در دست احداث است و براساس برنامه باید تا تیرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: در اجرا پروژه یاد شده تاکنون 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی اظهار کرد: اتمام این پروژه در ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب روستاهای شهر دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد لذا بر همین اساس تلاش می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی افزود: امید است با نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی شاهد تقویت پایداری آب شرب در این مناطق باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • رشد ۶۰ درصدی تولید نفت در کشور
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز
  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران