Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: تاکنون چهارهزار و 820 میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران استان که معادل 60 درصد کل مطالبات می شود، پرداخت شده است.

مظفر رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حدود سه هزار و 670 میلیارد ریال دیگر از مطالبات کشاورزان باقی مانده که انشاالله تا پایان آبان پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی کل گندم های خریداری شده از کشاورزان استان کرمانشاه را 646 هزار و 750 تن ذکر کرد و افزود: سال گذشته میزان گندم های خریداری شده به 743 هزار تن رسید.
رحیمی همچنین میزان ذخیره گندم در استان را بیش از یک میلیون تن عنوان کرد که در 42 مرکز ذخیره سازی قرار دارند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه یادآور شد: کرمانشاه از جمله استان هایی است که در تولید گندم و نوع مرغوبیت آن جایگاه بسیاری خوبی در کشور دارد.
وی در پایان گفت: امسال استان کرمانشاه بعد از استانهای فارس، خوزستان و گلستان چهارمین تولیدکننده گندم در کشور بود.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش از 900 هزارهکتار زمین کشاورزی است که بیشتر آن به کشت گندم، جو، ذرت، چغندر قند و کلزا اختصاص می یابد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس امور حقوقی شرکت گاز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سال گذشته از مجموع ۱۲۸ فقره پرونده مطروحه‌ی له و علیه این شرکت در مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری تعداد ۹۷ فقره پرونده مختومه شد و مابقی همچنان در حال رسیدگی است.

محمدامین هناره درباره آرای صادره اعلام کرد: از پرونده‌های مختومه شده، در ۸۲ پرونده، رای به نفع شرکت گاز آذربایجان‌غربی و در ۱۵ فقره نیز به ضرر شرکت گاز بوده است.

دیگر خبرها

  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند
  • قیمت گندم مشخص شد
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند