Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا دادگرروزیکشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: آموزش های فنی وحرفه ای درکنارمباحث تئوری، آموزش های عملی را نیزمورد توجه ویژه قرارداده است.
وی اظهارکرد: براساس استاندارد درمهارت های فنی وحرفه ای ساعت های آموزش عملی بیشترازساعت های آموزش های تئوری است وکارآموزان درتمامی رشته ها بیشتر، آموزش های عملی را می گذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکزفنی و حرفه ای امام علی(ع) بروجرد بیان کرد: فارغ التحصیلان دانشگاهی بیشتربعد ازخروج ازدانشگاه، خلا کمبود آموزش های عملی و میدانی را احساس می نمایند و تازه به دنبال کسب تجربه عملی هستند.
دادگربا بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای درکنارآموزش های دانشگاهی می تواند بازدهی بهتری برای دانشجویان داشته باشد، اضافه کرد: با ارتباطی که با دانشگاه ها درسطح شهرستان برقرارشده است آموزش های فنی و حرفه ای را متناسب با رشته های تحصیلی موجود دردانشگاه ها درمحل دانشگاه برگزارمی شوند.
وی ادامه داد: درحال حاضراین آموزش ها دررشته های گوناگون درپنج واحد دانشگاهی شهرستان بروجرد ودرقالب هشت کارگاه آموزشی درحال اجرا می باشد.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری صبح جمعه در حاشیه بازدید از برپایی کنکور سراسری در دانشگاه مازندران نقش کنکور را در زندگی آینده نوجوانان و خانواده‌ها مهم برشمرد و گفت: کنکور از نظر متقاضیان و اولیا و سیاست‌گذاران نیز کنکور مهم است.

وی با بیان اینکه هرچه بتوانیم رشته‌ها را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم نتیجه بهتری را شاهد خواهیم بود ادامه داد: بیش از یک میلیون و ۳۵۲ هزار نفر در کشور در این رویداد حضور دارند که سهم استان مازندران بیش از ۳۸ هزار نفر است.

نوری با عنوان اینکه هر متقاضی می‌تواند ۴ دوره در آزمایش شرکت کند آن را مصوبه خوبی برای کاهش استرس دانش آموزان بیان کرد و گفت: از این تعداد ۶۳.۵ درصد دختران و باقی را پسران تشکیل می‌دهند.

استاندار مازندران یادآور شد: رشته تجربی رشته پرتقاضا در مازندران است برای متقاضیان آرزوی توفیق کرد و باید از آنان برای جهش تولید و تحقق اقتصاد مردم پایه بسیج کنیم.

کد خبر 6088932

دیگر خبرها

  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • خصوصیات شهید مطهری باید برای معلمین الگو باشد
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • استولتنبرگ: وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم