Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رییس شورای شهر تهران گفت: نباید اقدامات شهرداری تهران در مراسم اربعین در عراق را بیش از آنچه که هست بزرگنمایی کنیم.

محسن هاشمی صبح امروز در آغاز جلسه شورای شهر تهران ضمن ارائه گزارشی از بازدیدش از اقدامات شهرداری تهران در عراق گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی از سوی برادرانمان در کشور عراق انجام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برادرانمان در عراق حمایت‌های لازم را از موضوع اربعین داشته‌اند و تلاش کرده‌اند که این حماسه بزرگ به خوبی شکل گیرد، گفت: کاری که شهرداری تهران در آنجا انجام داده است جهت تکمیل اقدامات و کسب ثواب بوده است و نباید انجام این فریضه بیش از آنچه که هست بزرگنمایی کنیم.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه با مسوولان شهر عراق و کوفه دیدار کرده است، گفت: در شهر کوفه حدود 100 نفر از نیروهای شهرداری نظافت را برعهده داشته و در مسیر نیز از چند موکب از جمله موکب بسیج شهرداری بازدید کردیم.

هاشمی با بیان اینکه حضور شهرداری تهران هرچند در آنجا برای سرویس و خدمات‌رسانی به زائران از جمله زائران ایرانی بود، اما این اقدامات قطره‌ای از فعالیت‌های دولت‌ عراق بود.

رییس شورای شهر تهران افزود: لازمه حضور شهرداری در سال آینده این است که از روش‌های مناسب‌تری که مورد پسند مسوولان عراقی و هم مورد بهره‌وری زائران ایرانی است، استفاده کنند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: آنچه ایران اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام داد یک کار الهی بود. کاری بود که بر اساس قرآن صورت گرفت.

وی افزود: این حمله، حمله تنبیهی و عملیات وعده صادق بود و بخشی مربوط به گذشته است. آن بخشی که مربوط به گذشته بود را زدن و محکم زدیم. بخشی نیز مربوط به آینده است، آنچه مربوط به آینده است اگر دوباره غلط را تکرار کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد.

کد خبر 847226 منبع: مهر برچسب‌ها ایران و اسرائیل ائمه جمعه - امام جمعه خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل تهران

دیگر خبرها

  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت
  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است