Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-09@02:22:42 GMT

"ترامپ خوابالو" در ضیافت ویتنام! (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۸۸۷۸

'ترامپ خوابالو' در ضیافت ویتنام! (+عکس)

به نظر می‌رسد ترامپ در ویتنام ساعات دشواری را سپری کرد،‌ تصاویر منتشر شده از مراسم ضیافت و سخنرانی در ویتنام نشان از یک ترامپ خواب آلود و خسته‌ای دارد که حتی چشمهایش را نمی‌تواند بازنگه دارد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ،‌ رئیس جمهوری آمریکا در جریان حضورش در نشستی در ویتنام که شنبه عصر صورت گرفت ساعات دشواری را سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که ترامپ خواب آلوده، به سختی چشم هایش را باز نگه داشته و مکررا در جریان این مراسم چشم‌هایش را باز و بسته می‌کند و از اینکه صحبت‌ها از زبان ویتنامی به انگلیسی ترجمه می‌شود، بسیار خسته شده است.

 

زمانیکه سخنرانی رئیس جمهوری ویتنام پایان یافت، ترامپ که به گفته خودش اصلا اهل مشروبات و نوشیدنی های الکی نیست، گیلاس خودش را که مایعی سیاه رنگ در آن بود، بالا گرفت. یکی از مقام های کاخ سفید گفته است که گیلاس حاوی نوشابه کوکای رژیمی بود.

 

ترامپ نیز پس از آن بسیار مختصر گفت: ما و ویتنام مسیر بسیار طولانی را آمده‌ایم و اکنون در مسیری بسیار خوب قرار داریم.

ترامپ چهارمین رئیس جمهوری آمریکاست که پس از جنگ ویتنام در ۱۹۷۵ به این کشور آسیایی می رود.

رئیس‌جمهوری ویتنام نیز اذعان داشت که مشکلات و سختی‌های زیادی در روابط میان آمریکا و ویتنام در سال‌های گذشته وجود داشته و سختی‌ها و دشواری‌ها باعث شده تا اکنون در صلح، ثبات و همکاری و توسعه باشیم.

وی همچنین گفت که عصر حاضر، دورانی متزلزل از روابط دو جانبه میان این دو کشور که سابق بر این دشمن بودند، محسوب می شود. البته حضور ترامپ و مهمان‌های آمریکایی در هانوی به دعوت رهبران ویتنامی آزمونی برای بهتر شدن روابط دو طرفه و اعتبار بخشیدن به روابط دو کشور است.

.

ترامپ نیز خطاب به همتای ویتنامی خود گفت:‌ من به خیابان های هانوی رفتم. می خواهم به مردم ویتنام تبریک بگویم. من بابت این همه پیشرفت در ویتنام به شما آقای رئیس جمهور تبریک می‌گویم.

منبع: ایسنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود

برنی سندرز به شایعات مربوط به کناره‌گیری‌اش از سیاست پایان داد و عنوان کرد بار دیگر نامزد مجلس سنا می‌شود.

به گزارش مشرق، در حالی که گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد برنی سندرز مبنی بر کناره‌گیری از سیاست به دلیل سن بالایش مطرح شده بود، این سناتور دموکرات ۸۲ ساله آمریکایی در اظهاراتی، بیان کرد بار دیگر برای نامزدی مجلس سنا اقدام می‌کند.

به گزارش آسوشیتدپرس، سندرز در حالی از تصمیم خود برای ورود به سنا خبر داد که مواضعش در مورد جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در جریان جنگ غزه به شدت انتقادی شده و مدت‌هاست، شکاف گسترده‌ای میان دیدگاه‌های او و بایدن در اینباره ایجاد شده است.

سندرز از نحوه مدیریت بایدن در رابطه با رژیم اسرائیل انتقاد کرده و خواستار پایان فوری جنگ غزه شده است. در این راستا تاکید وی بر گسترش کمک‌های بشردوستانه برای حمایت از مردم غزه و توقف حمایت‌های رئیس‌جمهور آمریکا از رژیم صهیونیستی بوده است.

این سناتور دموکرات آمریکایی در گفتگو با آسوشیتدپرس به صراحت عنوان کرد: ما در یک لحظه سیاسی پیچیده و دشوار زندگی می‌کنیم و من به شدت با بایدن در مورد جنگ غزه مخالف هستم.

سندرز در رابطه با انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو در آمریکا نیز اظهاراتی را مطرح و با اشاره به رقابت میان ترامپ و بایدن اینطور بیان کرد: دونالد ترامپ از من خطرناک‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکاست.

وی با ترسیم چشم‌انداز احتمالی از بازگشت ترامپ به کاخ سفید، هدف خود از تلاش برای بازگشت به سنا را ناشی از نگرانی در مورد آینده دموکراسی در آمریکا اعلام کرد و گفت از بسیاری جهات انتخابات ۲۰۲۴ را مهم‌ترین انتخابات در طول زندگی مردم آمریکا می‌داند.

او پس از اعلام نامزدی دوباره‌اش برای تداوم حضور خود در سنا، در این رابطه که احتمال دارد آمریکا در صورت بازگشت ترامپ از یک کشور دموکرات به سمت کشوری اقتدارگرا حرکت کند، هم صحبت کرده و عنوان کرد برایش سوال است که آیا پس از برگزاری نتایج انتخابات ۲۰۲۴ دولتی کارآمد در این کشور روی کار خواهد آمد یا خیر.

از زمان آغاز جنگ غزه، سندرز از جمله مهم‌ترین سیاستمداران آمریکایی بوده است که مواضع حمایت‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا در قبال رژیِم صهیونیستی را مورد نقد قرار داده و از برقراری آتش‌بس دائمی در غزه حمایت کرده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • رایزنی ایران و تاجیکستان درمورد تقویت روابط دوجانبه
  • سنگال به دنبال روابط تجاری و اقتصادی با ایران است
  • سنگال دنبال روابط تجاری و اقتصادی با ایران است
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • تحقیقات دانشگاه می‌سی‌سی‌پی در مورد رفتار‌های نژادپرستانه
  • اجازه نمی‌دهیم اقلیم کردستان مرکزی برای تهدید ایران شود
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا