Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@23:53:11 GMT

خانواده های شهدا اسوه های صبر و مقاومت هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۹۵۹۵

خانواده های شهدا اسوه های صبر و مقاومت هستند

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی لرستان، با اشاره به اهمیت نهادینه سازی فرهنگ ایثار، گفت: خانواده های معظم شهدا اسوه های از صبر، مقاومت و گذشت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامي استان لرستان، امروز(21 آبان) در دیدار با پنج تن از خانواده های شهید شهرستان چگنی، گفت: امنیت و آرامش امروز مرهون جانفاشی و گذشت شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: شهدا و ایثارگران با درس گرفتن از مکتب عاشورای حسینی، آگاهانه در راه پاسداری از کیان ایران اسلامی و ارزش های اسلام ناب محمدی از همه هستی خود گذشتند و مسیر شهادت را انتخاب کردند.

 

سردار مهدیان نسب، با اشاره به توطئه های دشمنان، افزود: نهادینه سازی فرهنگ ایثار در جامعه سدی محکم در برابر توطئه های دشمنان ایجاد خواهد کرد.

 

فرمانده انتظامی لرستان، با اشاره به اهمیت انتقال این فرهنگ غنی به نسل جوان و نوجوان جامعه، خانواده های معظم شهدا اسوه های از تربیت صحیح فرزند، گذشت، ایثار، مقاومت و صبر هستند.

 

گفتنی است، در ادامه این مراسم با اهداء هدایایی از خانواده های پنج شهید در شهرستان چگنی دلجویی شد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس

فرمانده کل ارتش پس از ورود به شهر گچساران جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای گچساران به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

سرلشکر موسوی پس از استقبال گرم مسئولان در فرودگاه گچساران در اولین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه در راستای کنگره بزرگ گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد است که از صبح امروز در شهر گچساران آغاز به کار شده‌است.

کد خبر 747765

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست