Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید منصور میرمرادی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی افزود: مطالبات خانواده شهدا و ایثارگران در خراسان جنوبی پرداخت شده و هیچ معوقه ای در این زمینه باقی نمانده است.
وی بیان کرد: مطالبات خانواده شهدا و ایثارگران از سال 86 تاکنون پرداخت نشده بود که در این استان مطالبات سال 95 هم پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: یکی از برنامه ‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت تدبیر و امید پرداخت مطالبات معوق خانواده معظم شهدا و ایثارگران بوده است.
معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: در بحث درمان خوشبختانه اقدام های خوبی در سطح کشور صورت گرفت و با سامانه ای که در حوزه سلامت تعریف شد، رضایت نسبی برقرار است.
وی اظهار کرد: در بخش اشتغال و مسکن هم در سراسر کشور گام های ارزشمندی برداشته شد و اعتقاد داریم اشتغال فقط نباید به سمت شغل های دولتی برود و در همین ارتباط زمینه را فراهم می کنیم که جامعه هدف در حوزه کارآفرینی فعال شوند تا زمینه اشتغال برای بخش دیگری از جامعه هم به وجود آید.

** شهدا و ایثارگران سند افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند
میرمرادی از شهدا و ایثارگران به عنوان سند افتخار جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: امنیت امروز کشور مرهون تلاش ها و رشادت های بی وقفه این عزیزان و همرزمان شهیدشان است.
وی ادامه داد: امروز این سند افتخار در همه جا به سند تحول تبدیل می شود و نتیجه آن حکومتی کارآمد در منطقه است که ثبات منطقه ای و فرامنطقه ای خود را وامدار فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی با بیان این سخن از امام راحل که فرمودند «حفظ نظام از اوجب واجبات است» اظهار کرد: امروز توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از مهمترین راهکارهای حفظ نظام است و باید مد نظر همه مسئولان و مردم قرار گیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قطعا تلاش در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، و از طرفی اقتصاد مقاومتی عبور از تنگناهای موجود را آسان خواهد کرد و عملکرد دستگاه های اجرایی در راستای این 2 مولفه موجب پویایی و پایداری نظام خواهد شد.
وی با بیان اینکه خراسان جنوبی مهد علم و جایگاه عالمان وارسته ای است که انسان احساس افتخار می کند افزود: فضای فرهنگی شهر بیرجند و قرارگیری تمثال شهدا در جای جای شهر برگرفته از همان روحیه است که باید از این اقدام مسئولان استانی تقدیر و تشکر کرد.
در این آیین از خدمات حجت الاسلام حسین معصومی قدردانی و حجت الاسلام محمد تقی عزیزی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی معرفی شد.
حجت الاسلام حسین معصومی از بهمن ماه 1392 مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی را بر عهده داشت و حجت الاسلام عزیزی پیش از این مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی بود.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*3215*3028*خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشار- رسول محمدحسنی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش هم‌اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین‌المللی یک بنیاد خیریه‌ای، گفت: امیدواریم بنیادهای خیریه‌ای در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

وی افزود: مسأله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادی است که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت نماید.

کد خبر 6090559

دیگر خبرها

  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام