Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین توپچی ها، تفسیر جالبی از مفهوم «زندان» در نگاه خود داشته است.

طرفداری- تونی آدامز، کاپیتان پیشین آرسنال و تیم ملی انگلیس می گوید که حضور در زندان چیزی به او نیاموخته و برایش شبیه به حضور در یک هتل بوده است!

میرر گزارش می دهد: آدامز 51 ساله، در سال 1990 به دلیل رانندگی در حالت مستی 57 روز در بند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حالا در مصاحبه ای با گذری به آن زمان، گفته است:

زندان چیزی به من نیاموخت. هیچ آموزشی بابت دلیل حضور من در آنجا یا درباره بیماری من وجود نداشت. از چیزی که وحشتناک به نظر می رسید، احساس امنیت بسیار داشتم. آن موقع از این مسئله آگاه نبودم ولی حضور در زندان شبیه حضور در یک هتل بود. من در تمام دوران حضورم در آرسنال، در یک هتل بودم. بررسی می شوید، روز بعد بازی می کنید، باز بررسی می شوید. هیچ مسئولیتی در قبال روابط، تعهدات، کار یا تصوری که از من می شد، نداشتم.

آدامز که پدر شش فرزند است، همچنین از تهدید زندگی خود به وسیله الکل گفت و این که همسرش پاپی، چقدر در حفظ استحکام خانواده شان نقش داشته است.

می گفتند که من هفتمین فرزند او هستم.

آدامز که در دوران ازدواج نخست خود به الکل اعتیاد داشت و همسر او نیز از اعتیاد به مواد مخدر رنج می برد، از ازدواج دوم خود با پاپی اما، راضی است.

ازدواج من به خوبی می گذرد چون من و همسرم نیازی به یکدیگر نداریم. ما دو فرد مستقل هستیم که تصمیم گرفتیم که با یکدیگر در یک رابطه باشیم. این یک ازدواج سالم و خالص است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم

به گزارش همشهری آنلاین وینفرد شفر در گفت‌وگو با فرهیختگان درباره استوری آبی رنگش بعد از اخراج علی خطیر از مدیرعاملی استقلال اظهار داشت: خطیر برایم اصلا مهم نیست. او برایم اهمیتی ندارد. من عاشق استقلال و هواداران بزرگش هستم.

وی افزود: خطیر اصلا استقلالی نیست؛ اگر استقلالی بود من را در هفته‌های پایانی برکنار نمی‌کرد تا با استقلال قهرمان شویم. در هر صورت برای استقلال همیشه آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

کد خبر 848934 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • بازداشت ۳۰۰ دانشجوی معترض در نیویورک
  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی
  • (ویدئو) زهره حمیدی روی تخت بیمارستان؛ برایم دعا کنید
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟