Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال رئال مادرید آماده است تا در نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۸، برای خرید یک مهاجم سطح بالا، ۲۰۰ میلیون یورو هزینه کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید آماده است تا در نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۸، برای خرید یک مهاجم سطح بالا، ۲۰۰ میلیون یورو هزینه کند. علی رغم اینکه بازیکنان باشگاه اسپانیایی در فصل جاری دچار مصدومیت‌های زیادی شده‌اند، اما زین الدین زیدان تمایلی به خرید مهاجم در نقل و انتقالات زمستانی ندارد؛ این در حالی است که لوس بلانکوس کار خرید وینیسیوس جونیور را در جولای ۲۰۱۸ قطعی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Marca، باشگاه رئال مادرید در حال حاضر مشغول بررسی وضعیت بازار است؛ آن‌ها می‌خواهند در فصل ۲۰۱۸/۱۹، یک بازیکن کلیدی را به تیمشان بیاورند تا در کنار کریستیانو رونالدو به میدان برود. اگر کهکشانی‌ها بازیکنی را به خدمت بگیرند، آن بازیکن قطعاً یکی از بهترین‌های جهان خواهد بود. در نقل و انقالات تابستانی، باشگاه رئال مادرید با کیلیان ام باپه به توافق رسید اما خانواده بازیکن تصمیم گرفت به دلایل اقتصادی، از این انتقال جلوگیری کند.

پس از شکست در جذب ام باپه، حالا نام نیمار، ستاره سابق بارسلونا و فعلی پاری سن ژرمن در لیست خرید رئال مادرید مطرح شده است؛ این احتمال وجود دارد که لوس بلانکوس فصل آینده یا حتی فصل ۲۰۱۹/۲۰، برای خرید او اقدام کند. رئال مادرید بودجه لازم برای خرید یک ستاره را دارد؛ قطعاً نیمار یکی از بازیکنانی است که کهکشانی‌ها دوست دارند او را به خدمت بگیرند. این در حالی است که خرید نیمار برای باشگاه اسپانیایی چیزی حدود ۴۵۰ میلیون یورو هزینه خواهد داشت. پاری سن ژرمن با صرف هزینه ۲۲۲ میلیون یورویی برای خرید بازیکن برزیلی، رکورد تاریخ نقل و انتقالات را جابجا کرد. نیمار وجود هرگونه مشکل با اونای امری و هم تیمی‌هایش را تکذیب کرد اما به نظر می‌رسد او از رفتن به پاری سن ژرمن پشیمان است.

بازیکن دیگری که رئال مادرید می‌تواند برای خریدش اقدام کند، کپا آریزابالاگا است. علاقه لوس بلانکوس به دروازه‌بان ۲۳ اتلتیک بیلبائو موضوع تازه‌ای نیست. باشگاه پیش از این نیز علاقه‌اش را برای خرید او نشان داده بود. رئال مادرید چند سال قبل هم به آریزابالاگا پیشنهاد داده بود اما او این پیشنهاد را رد کرد و ترجیح داد در اتلتیک بیلبائو به فوتبالش ادامه بدهد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است

به گزارش "ورزش سه"، رئال سوسیداد شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان رئال مادرید بود اما نتوانست برابر این تیم به پیروزی برسد و با یک گل بازی را به حریف واگذار کرد.

سه امتیاز این بازی در حالی به رئال مادرید رسید که تیم میزبان هم فرصت‌هایی برای گل زنی داشت و حتی دو بار توانست دروازه کپا را باز کند اما گل اول به دلیل خطا روی اورلین شوامنی و گل دوم به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد تا آنها بازی را به حریف قدرتمندشان واگذار کنند.

کوبو پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران نشان داد که به هیچ وجه از باخت برابر تیم سابقش راضی نیست و انتقادهایی را از برنامه‌ریزی برای برگزاری این بازی و همچنین عملکرد داوری مطرح کرد.

این ستاره ژاپنی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«ما بهتر بازی کردیم. باعث تاسف و خجالت است که اتفاقاتی مانند تغییر تاریخ بازی و تمامی این مزخرفات پیش از برگزاری این دیدار رخ داد. روی صحنه گلی که مردود اعلام شد فقط می‌توانم بگویم که بازیکنی که توپ را از دست داد خوابیده بود. این گل در لیگ قهرمانان مردود اعلام نمی‌شد.»

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا