Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری ابرکوه گفت: در سال جدید 20 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ابرکوه در سه محور صنعت، کشاورزی و میراث فرهنگی، اختصاص داده‌شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرو ابرکوه، صبح امروز جلسه داخلی شورای مدیریت و برنامه‌ریزی شهرستان ابرکوه، با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد محامدی سرپرست فرمانداری ابرکوه، ضمن درخواست عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان با توجه به اعتبارات جذب‌شده آنها، اظهار کرد: اعتبار ابلاغی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در سال گذشته برای شهرستان ابرکوه، صد و 35 میلیارد ریال بوده است.

 

تخصیص و جذب 70 درصدی اعتبارات سال 95 در ابرکوه
محامدی با اشاره به کمبود بودجه و اعتبار در سال گذشته ادامه داد: با توجه به آمارهای ارائه‌شده و بررسی‌های انجام‌شده، حدود 70 درصد اعتبارات ابلاغی فوق در سال 95 توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان تخصیص و جذب‌شده است.

وی ضمن بیان این مطلب که اعتبارات سال جاری افزایش داشته است، تصریح کرد: در سال 96 نیز اعتبار ابلاغی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، 325 میلیارد ریال اعتبار برای بخش‌های مختلف شهرستان ابرکوه است.

سرپرست فرمانداری ابرکوه، تأکید کرد: در سال جدید حدود 20 میلیارد ریال اعتبار برای اجرایی شدن پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان، به ابرکوه اختصاص داده‌شده است.

محامدی در پایان گفت: نحوه توزیع اعتبارات و بودجه دستگاه‌ها در سال جاری، در مرحله تبادل موافقت‌نامه است.

 

اجرای اقتصاد مقاومتی در صنعت، کشاورزی و میراث فرهنگی ابرکوه مصوب شد
عباس مهری کارشناس مسئول برنامه‌ریزی و عمران فرمانداری ابرکوه، اظهار کرد: این جلسه باهدف پیگیری و تطبیق اعتبارات جذب‌شده در سال 95 در راستای پروژه‌های مربوطه و همچنین پیگیری ابلاغ موافقت‌نامه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به ادارات توسط مسئولان و عقد موافقت‌نامه، برگزارشده است.

مسئولان موافقت‌نامه خود را از اداره کل استان مطالبه کنند
مهری خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان تأکید کرد: جهت اطلاع دقیق از اعتبار تخصیص داده‌شده در سال 96 به دستگاه تحت امر، با اداره کل ذی‌ربط در استان در ارتباط باشید و موافقت‌نامه خود را از آنها مطالبه کنید.

کارشناس مسئول برنامه‌ریزی فرمانداری ابرکوه، تصریح کرد: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان در راستای اجرای این طرح در ابرکوه با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان، با محوریت سه بخش صنعت، کشاورزی و میراث فرهنگی، تصویب‌شده است.

انتهای پیام/ ف

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 

فرماندار هشترود در بازدید از شرکت آرد هشترود به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: نشان ملی اقتصاد مقاومتی به خاطر فعالیت‌های این شرکت بر اساس سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی اعطا شد و جزو کارخانه‌های آرد نمونه استانی است که تاکنون هیچ گونه نارضایتی از آن گزارش نشده است.

 قشلاقی ادامه داد: کارگران نقش آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی هستتد که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.

وی گفت: هفته کارگر فرصتی مناسب برای یادآوری تلاش‌های ارزنده قشری است که پیامبر (ص) بر دستان پینه بسته اش بوسه زده و ما نیز افتخارمان خدمت به این قشر ارزشمند است.

فرماندار هشترود خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول سال‌ها بر کسی پوشیده نیست و در سال جهش تولید با مشارکت مردم این قشر زحمتکش می‌تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور