Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@17:11:06 GMT

بانک تجارت برنامه محور و انعطاف پذير

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۵۰۶۹

بانک تجارت برنامه محور و انعطاف پذير

خبرگزاري آريا - مديرعامل بانک تجارت برنامه هاي اين بانک براي توسعه خدمات و نقش آفريني موثرتر در بازارهاي پولي و مالي کشور را تشريح کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، محمدابراهيم مقدم نودهي روز يکشنبه بيست و يکم آبانماه در گفتگويي با اشاره به اينکه برنامه محوري توام با پويايي و انعطاف پذيري در قبال تحولات و چالشها، در بانک تجارت نهادينه شده است يادآورشد: يکي از برنامه هاي اصلي ما، تکميل سبد خدمات مالي بانک با هدف تامين نيازهاي بنگاه هاي اقتصادي در راستاي ارزش آفريني و افزايش رضايت مشتريان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همين اساس از دوسال پيش تاکنون سوپرمارکت مالي بانک کامل تر شده و اکنون مي توان گفت که بخش هاي مختلف تشکيل دهنده آن مي توانند طيف گسترده اي از خدمات ويژه بانکداري شرکتي را به مشتريان بزرگ بانک ارائه نمايند. اين اطمينان را به سپرده گذاران و سهامداران عزيز بانک مي دهيم که بانک تجارت فرآيند تقويت و توسعه سوپرمارکت مالي خود را با هدف ارزش آفريني براي مشتريان و تحصيل سود مورد انتظار ذينفعان همچنان با قوت ادامه خواهد داد.
مقدم با ارائه آمار تسهيلات اعطايي بانک تجارت در بخش هاي مختلف اقتصاد کشور گفت: تا پايان شش ماهه نخست سال جاري مانده تسهيلات بانک تجارت در بخش صنعت و معدن 166721ميليارد ريال، بخش مسکن و ساختمان 136931ميليارد ريال، بخش کشاورزي 87128ميليارد ريال، بخش صادرات 7694ميليارد ريال و بخش بازرگاني و خدمات به 80118ميليارد ريال رسيده است، ضمن آنکه از ابتداي سال جاري تاکنون بيش از 12206ميليارد ريال تسهيلات قرض الحسنه در قالب 116774فقره وام ازدواج و معادل 162ميليارد ريال تسهيلات خوداشتغالي از سوي شعب اين بانک در سراسر کشور پرداخت شده است.
وي همراهي با برنامه هاي دولت در راستاي پيشبرد اقتصاد مقاومتي را مهم ترين اولويت عملياتي بانک تجارت عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: بانک تجارت امسال نيز حمايت موثر و هدفمند از بنگاه هاي اقتصادي مولد را با جديت در دستور کار قرار داده و در همين راستا از ابتداي سال جاري تاکنون معادل 2835ميليارد ريال تسهيلات به 243بنگاه اقتصادي کوچک و متوسط پرداخت نموده است، ضمن آنکه مي کوشيم با افزايش سود بانک از طريق ارتقاء سطح خدمات و صرفه جويي در هزينه ها، نمونه کامل يک بنگاه اقتصادي موفق در پياده سازي اقتصاد مقاومتي باشيم.
مديرعامل بانک تجارت به برنامه اين بانک براي افزايش تنوع سبد خدمات با محوريت بانکداري الکترونيک اشاره و خاطرنشان ساخت: در سال جاري شاهد نهايي شدن و پياده سازي سامانه بانکداري مجازي در سايت اينترنتي بانک تجارت بوديم که امکان دسترسي کاربران به طيف گسترده اي از خدمات بانکداري غيرحضوري را به صورت متمرکز فراهم مي آورد. همچنين در راستاي افزايش قدرت خريد هموطنان گرامي و رونق کسب و کار صاحبان مشاغل اقدام به راه اندازي شبکه خريد و فروش اقساطي کالا و خدمات در قالب "طرح آسان خريد" نموده ايم. وي همچنين افزود: هم اکنون بانک تجارت با برخورداري از 3857دستگاه خودپرداز، 304000دستگاه POS فروشگاهي و 1785درگاه پرداخت اينترنتي طيف گسترده اي از خدمات بانکداري الکترونيک را به هم ميهنان ارائه مي کند، ضمن آنکه تعداد کاربران اينترنت بانک تجارت به بيش از چهارميليون نفر، تعداد کاربران موبايل بانک به شش ميليون و سيصدهزار نفر و تعداد کاربران تلفنبانک تجارت به سه ميليون و هشتصدهزار نفر رسيده است .
مدير عامل بانک تجارت در ادامه خاطر نشان کرد: در راستاي بهبود رفاه مردم و بمنظور بازسازي ناوگان تاکسي هاي فرسوده نيز تاکنون 16.249دستگاه تاکسي فرسوده در سطح کشور با تسهيلات بانک تجارت نوسازي شده که مجموع تسهيلات پرداختي در اين بخش به 3.250ميليارد ريال بالغ مي شود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود اقدامات اين بانک را در حوزه بانکداري بين الملل تشريح کرد و افزود: بانک تجارت همچنان به عنوان بانکي پيشرو بخش عمده فعاليت هاي حوزه بانکداري بين الملل را در شبکه بانکي عهده دار است و در اين راستا از ابتداي سال جاري با گشايش 1510فقره اعتبار اسنادي به ارزش 1054ميليون دلار و صدور 178ضمانتنامه ارزي به ارزش 187ميليون دلار در خدمت صاحبان کسب و کار و هموطنان عزيز بوده است.
مديرعامل بانک تجارت همچنين از برقراري روابط کارگزاري با 85بانک خارجي پس از اجراي توافق هسته اي خبر داد و افزود: مشارکت بانک تجارت در قراردادهاي تامين مالي مشترک با بانک هاي خارجي همچون اوبربانک اتريش، اگزيم بانک کره جنوبي و دانسکه بانک دانمارک شرايط مناسب تري را براي ارائه تسهيلات به شرکت هاي ايراني در قالب قراردادهاي فاينانس فراهم مي آورد.
مقدم در خاتمه با اشاره به عزم جدي اين بانک در ايفاي مسئوليت هاي اجتماعي با محوريت محيط زيست گفت: در همين راستا بانک تجارت تامين مالي طرح تعويض 16هزار تاکسي فرسوده و خريد 200دستگاه اتوبوس جديد در شهر تهران را عهده دار شده است، ضمن آنکه اين بانک تامين مالي خطوط يک و چهار متروي تهران را نيز عهده دار بوده است.
وي در ادامه با اشاره به اينکه بانک تاکنون 29مدرسه و پنج خانه بهداشت در استان هاي مختلف کشور احداث کرده است يادآور شد: بانک تجارت همچنان پروژه تاسيس و تکميل مدارس و خانه هاي بهداشت جديد در استان هاي کمتر برخوردار کشور را با هدف توسعه فرصت هاي آموزشي و دسترسي هموطنان به خدمات بهداشتي و درماني مناسب را با جديت در دستور کار دارد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان