Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مرحله نهايي مسابقات هندبال نونهالان پسر در دو منطقه شمال و جنوب کشور برگزار مي شود.
به گزارش آريا به نقل از فدراسيون هندبال، مرحله نهايي مسابقات نونهالان پسر منطقه جنوب کشور با شرکت 9 تيم خميني شهر، فولاد سپاهان ، ساوه،  شهرداري کرمان، آکادمي هندبال کرمان، فراز بام دهدشت، پيشتازان بهبهان، جهرم، خارک از تاريخ 28 آبان ماه تا 4 آذر ماه در شهرستان جهرم استان فارس و در منطقه شمال کشور با شرکت 8 تيم کرمانشاه، سنندج، تبريز، قزوين، موسسه خيريه ياران شهر ري، بابل، سبزوار، مشهد از تاريخ 8 تا 13 آذر ماه در شهر تبريز استان آذربايجان شرقي برگزار مي شود که شرايط آن به شرح زير است:
 
1-    متولدين 80/10/11 به بالا حق شرکت در مسابقات را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


2-    وروديه مسابقات مبلغ 15/000/000 ريال معادل يک ميليون و پانصد هزار تومان مي باشد که مي بايست به حساب شماره 1686915495 بانک ملت بنام فدراسيون هندبال جمهوري اسلامي ايران واريز گردد.
3-    تعداد بازيکنان هر تيم حداکثر 14 نفر به همراه 3 نفر کادر فني جمعاً 17 نفر
4-    تأمين محل مناسب جهت اسکان تيم هاي شرکت کننده به عهده ميزبان مي باشد.
5-    تأمين محل مناسب جهت اسکان و تغذيه داوران و عوامل اجرايي به عهده ميزبان مي باشد.
6-    کليه هزينه هاي اياب و ذهاب ، تغذيه و هزينه هاي جانبي به عهده تيم هاي شرکت کننده  مي باشد.
7-    بازيکناني که در مسابقات جوانان شرکت داشته اند در صورت داشتن شرايط در رده سني نونهالان فقط مي توانند با همان تيم و يا تيم هاي ديگري از آن منطقه در مسابقات شرکت نمايند. ( حضور آنان با تيم هاي مناطق ديگر ممنوع مي باشد.)
8-    بازيکناني که بومي استان نيستند براي شرکت در مسابقات با تيمي از استان ديگر مي بايست رضايت نامه از هيئت هندبال استان خود داشته باشد.
9-    بازيکن بومي بازيکني است که متولد آن استان يا شاغل به تحصيل در استان ( با گواهي معتبر) باشد.
10-    بازيکناني که در عضويت باشگاهي هستند و قرارداد آنها در فدراسيون هندبال ثبت گرديده باشد بومي شهرستاني که باشگاه در آن مي باشد محسوب مي شود.
11-    در مرحله نهايي هر تيم مي تواند  پنج بازيکن کمکي فقط از منطقه خود به تيم اضافه نمايد.
 
مدارک مورد نياز:
1-    ارائه اصل و کپي شناسنامه ، کارت بيمه به همراه يک قطعه عکس براي کليه نفرات الزامي مي باشد.
2-    ارائه آلبوم تيمي ممهور شده توسط باشگاه يا هيئت هندبال شهرستان که به تأييد هيئت استان رسيده باشد.
3-    ارائه ليست مشخصات بازيکنان و همراهان با تأييد هيئت هندبال استان بدون خدشه
4-    ارائه فيش واريزي مبلغ وروديه
5-    ارائه رضايت نامه براي بازيکنان غير بومي
6-    ارائه شناسنامه عکس دار براي بازيکنان متولدين 80/10/11 الي 81/8/15 الزامي مي باشد در غير اينصورت مجوز شرکت در مسابقات را ندارند.
7-    ارائه گواهي اشتغال به تحصيل از طرح سناد آموزشگاه براي بازيکناني که متولد 81/8/16 به پايين مي باشند با عکس جديد و ممهور به مهر آموزشگاه الزامي مي باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات و در اسلحه اپه مردان، امروز شنبه محمد اسماعیلی در گروه دوم مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت.

او در مرحله گروهی و در جدول B در رقابت با حریفان خود صاحب ۳ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد اما موفق به صعود به جدول ۱۶ نفره شد. اسماعیلی در این مرحله به مصاف «عبدالعزیز الشاطی» از کویت رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ صاحب برتری شد.

او در این مرحله با «رانگ لی» از چین تایپه رقابت کرد و موفق به شکست ۱۵ بر ۱۲ او شد.

اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا به مصاف «هانگ وی هو» از هنگ کنگ رفت. اسماعیلی در رقابت نزدیک با این شمشیرباز و تنها با یک اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

در رده بندی نهایی 24 شمشیرباز شرکت کننده در مسابقات اسلحه اپه مردان مسابقات شمشیرباز انتخابی زون آسیا، اسماعیلی در رده سوم مشترک قرار گرفت. 

کد خبر 6089892

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد