Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: برای تکمیل احداث فاز اول نمایشگاه حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که در صورت تحقق بودجه این پروژه در ابتدای سال آینده به پایان می رسد.

به گزارش ایمنا، احداث مرکز نمایشگاههای بین المللی یکی از ابر پروژه های منحصر به فرد اصفهان محسوب می شود که تمامی امکانات و زیرساخت های لازم نمایشگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برای آن پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه اصفهان یکی از قطب های نمایشگاهی کشور به شمار می رود در احداث نمایشگاه  بین المللی از سازه های مدرن و متفاوت استفاده شده است.

مصطفی حسینی مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان در این باره اظهارکرد: کلنگ احداث پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان درشهریور ماه سال ۹۴ بر زمین زده شد.

وی افزود:‌ بر این اساس احداث نمایشگاه جدید بین المللی در ۲ فاز و به مساحت ۴۷ هکتار در ضلع شمال غربی خیابان روشن دشت در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان با بیان اینکه تمامی امکانات و زیرساخت های لازم نمایشگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برای این پروژه در نظر گرفته شده است، گفت: با احداث این پروژه خدمات با کیفیت تری به شهروندان ارائه می شود، همچنین صنعت توریسم نیز رونق می یابد.

حسینی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فاز اول این پروژه در زمینی به مساحت ۱۷ هکتار در دست اجراست، عنوان کرد: برای احداث فاز اول نمایشگاه حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که در صورت تحقق بودجه در ابتدای سال آینده به پایان می رسد همچنین فاز دیگر آن بعد از تکمیل فاز اول و به شرط تامین بودجه انجام می شود.

مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان در مورد فاز یک این طرح توضیح داد: در فاز اول این نمایشگاه عملیات احداث ابنیه و فونداسیون های سالن علامه مجلسی و تاسیسات مکانیکی و برقی، تهیه ساخت و نصب اسکلت فلزی و پوششی سقف سالن علامه مجلسی، تونل های تاسیساتی آدم رو داخلی و خارجی محوطه، اجرای مخزن آب آشامیدنی و آب فضای سبز، ساختمان پمپ خانه، سرویس های بهداشتی، عملیات اجرایی و  دسترسی های ورودی و خروجی سایت نمایشگاه در دستور کار است.

حسینی ادامه داد: همچنین در فاز اول این نمایشگاه پروژه های دیگری همچون عملیات احداث جاده ها و محوطه سازی داخلی سایت نمایشگاه، پل های طرفین سالن علامه مجلسی،  ساختمان اداری خدماتی، ساختمان موتورخانه(مکانیکال) و ساختمان اتاق برق (الکتریکال)، محل بارانداز و تخلیه بار و فضای سبز احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه احداث ابنیه تونل تاسیساتی سالن علامه مجلسی و مخزن آب آشامیدنی بیش از ۹۸ درصد، پروژه تهیه و اجرای ابنیه تاسیسات مکانیکی و برقی مربوط به ساختمانهای برق موتور خانه و سرویس های بهداشتی بیش از ۴۷ درصد پیشرفت داشته است، گفت: عملیات اجرایی زیرسازی و محوطه سازی بیرونی سالن علامه مجلسی بیش از ۸۷ درصد و ابنیه و محوطه سازی داخل سایت نمایشگاه بیش از ۳۶ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان با تاکید بر اینکه اسکلت فلزی سالن علامه مجلسی بیش از ۷۶ درصد پیشرفت داشته است،  بیان کرد: همچنین پروژه تهیه و اجرای عملیات ابنیه و فونداسیون های سالن علامه مجلسی و ساختمان رجیسترینگ ، تاسیسات مکانیکی و برقی مربوطه بیش از ۹۷ درصد و ساختمان اداری پشتیبانی بیش از ۱۷ درصد پیشرفت داشته است.

حسینی در ادامه با اشاره به احداث فازهای بعدی این پروژه اضافه کرد: در فازهای بعدی پروژه نیز ۸ سالن ۷هزار متری، مسجد، سالن همایش و رستوران ها دیده شده است که به مرور تکمیل خواهد شد.

وی با بیان به اینکه این پروژه بر اساس چشم انداز ۲۰۰ ساله ساخته شده بر این اساس عمر مفید ساختمان، ۲۰۰ سال است، گفت: در آینده برای اضافه کردن هر گونه تکنولوژی جدید در بخش آی تی، برق و مکانیک نیاز به تخریب کانال ها نیست و به همین شکل می توان از آنها استفاده کرد.

مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان عنوان کرد: نمایشگاههای بین المللی اصفهان یکی از ابرپروژه های بی نظیر و منحصر به فرد کشور خواهد بود چرا که با احداث این پروژه آهنگ رشد و توسعه در اصفهان طنین انداز می شود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: عملیات باز سازی این ساختمان، به عنوان خانه‌ای برای شهروندان و با نام برگزیده"خانه شهر" تعریف شد.

هادی حق‌بین افزود:این طرح در دو مرحله احداث ساختمان خانه شهر و ارتقاء کیفی میدان امام خمینی تعریف شده که در مرحله نخست احداث ساختمان خانه شهر در دست اقدام است.

وی گفت:این طرح در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ متر در ۴ طبقه در حال ساخت است.

آقای حق‌بین افزود:کارکرد کلی این ساختمان، فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه، فضا‌های نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخداد‌های مهم دیپلماتیک شهر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد