Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@01:27:11 GMT

داورزنی و ضیایی راهی بانکوک می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۲۹۰۳

داورزنی و ضیایی راهی بانکوک می‌شوند

سرپرست و نایب رئیس فدراسیون والیبال ایران برای حضور در مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیا راهی بانکوک می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم: بیست و دومین مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) روز چهارشنبه 24 آبان ماه در مقر این کنفدراسیون در بانکوک تایلند برگزار می‌شود.

محمدرضا داورزنی نایب رئیس کنفدراسیون آسیا و سرپرست فدراسیون والیبال ایران و احمد ضیایی نایب رئیس فدراسیون در این مجمع شرکت میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی و تصویب عملکرد سال 2017 کنفدراسیون والیبال آسیا، بررسی برنامه‌های سال 2018 والیبال در قاره کهن آسیا و بررسی پیشنهادات فدراسیون‌ها برای رشد و توسعه این رشته ورزشی در قاره آسیا از جمله محورهای مجمع عمومی AVC است.

همچنین دیدارهای دو جانبه روسای فدراسیون‌های والیبال آسیا برای توسعه همکاری‌ها از برنامه های جانبی مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیاست.

سرپرست و نایب رئیس فدراسیون والیبال بامداد دوشنبه برای حضور در مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیا راهی بانکوک پایتخت تایلند می‌شوند و روز پنج شنبه به تهران باز می‌گردند.

کلمات کلیدی: ضیایی ، بانکوک ، کنفدراسیون ، والیبال ، محمدرضا داورزنی

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج