Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@06:05:55 GMT

تصاویر: اهوازی ها میزبان زائرین اربعین حسینی(ع)

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۳۰۶۸

تصاویر: اهوازی ها میزبان زائرین اربعین حسینی(ع)

همزمان با موج بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور عزیزمان ایران؛ طرح ضیافت زوار به همت جمعی از جوانان مومن انقلابی با هدف اسکان زوار اربعین حسینی در منازل، مساجد و حسینیه‌ برای دومین بار در اهواز برگزار شد. و زائران به مکان‌های از پیش تعیین شده توسط ستاد مردمی ضیافت زوار جهت استراحت و صرف پذیرایی راهنمایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرویس عکس و فیلم فردا: همزمان با موج بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور عزیزمان ایران؛ طرح ضیافت زوار به همت جمعی از جوانان مومن انقلابی با هدف اسکان زوار اربعین حسینی در منازل، مساجد و حسینیه‌ برای دومین بار در اهواز برگزار شد. و زائران به مکان‌های از پیش تعیین شده توسط ستاد مردمی ضیافت زوار جهت استراحت و صرف پذیرایی راهنمایی شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

 

کلمات کلیدی: گزارش تصویری ، اربعین حسینی ، اهواز ، موکب پیشنهاد ویژه پیشنهاد ویژه هزينه‌ تعمیرات خانه با چه کسی است؟ مستاجر یا صاحبخانه؟ ۵ گیاه مخصوص اتاق خواب برای تجربه یک خواب عمیق بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ طلاق‌تان را ۲۴ساعته می‌گیریم، مهر طلاق هم پاک می‌کنیم! ۷ نکته طلایی درباره خرید و تعویض لنت‌ ترمز ماشین ۶ آذر امسال تعطیل رسمی است؟ گزارش خطا نظر شما نام: ایمیل: * نظر: پربازدید ها ۶ آذر امسال تعطیل رسمی است؟ زیارت و اعمال شب و روز اربعین حسینی وقتی یک دهه هفتادی با پوشیه جلب توجه می‌کند جدا شدن سر نوزاد در بیمارستانی در ایرانشهر! +عکس توئیت عشقولانه طارمی، ازدواجش با بازیگر معروف را تایید کرد پربحث ترین وقتی یک دهه هفتادی با پوشیه جلب توجه می‌کند (۶۶نظر) ظریف اگر دین داشت برجام را امضا نمی‌کرد!! (۳۴نظر) بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ (۱۶نظر) برای رفع خطر جنگ باید تسلیم شویم (۱۴نظر) حمله موشکی انصارالله به ریاض و تهدید عملی «دبی»: هم فرصت، هم تهدید (۱۲نظر) آخرین اخبار تصاویر: اهوازی ها میزبان زائرین اربعین حسینی(ع) تصاویر: گشت و گذار در میلان ایتالیا از اجرای تلویزیونی تا برپایی کنسرت محرم توسط آقای بازیگر+فیلم عکس: ترامپ خواب‌آلود در ضیافت ویتنام! عکس: گریم هادى حجازى فر و بابک حمیدیان در یک فیلم عکس: شهر مسجد سلیمان در سال ۱۳۳۸ فیلم: پندار اکبری و تجربیات جدیدش در عرصه بازیگری هادی طباطبایی: جو رسانه‌ای، آمدن شفر را بی‌تاثیر کرد +فیلم تصاویر: طرح رویایی معمار بلژیکی برای بازسازی موصل تصاویر: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال تصاویر: روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۱ آبان تصاویر: زندگی مغول‌ها در ۹۲ سال قبل گزارش تصویری: سفر ترامپ به کشورهای آسیایی عکس: ملاقات ملانیا ترامپ با یک پاندای غول پیکر در پکن درگیری فیزیکی بازیکن پرسپولیس با مربی خارجی +عکس پیوندها آرشیو درباره ما خانه سیاست اقتصاد فرهنگ ورزش جامعه عکس و فیلم بین‌الملل سبک زندگی حسینیه کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید: "ایران سامانه"

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد

با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن برمهانی معاون سیما، در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه‌ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش‌های رسانه‌ای، از هم‌اکنون نسبت به تشکیل تیم‌های لازم محتوایی و اجرایی اقدام کرده و جلسات هماهنگی با شبکه‌ها و بخش‌های ذیربط و همچنین هماهنگی با دستگاه‌های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

اخذ سیاست‌ها، چارچوب‌های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت‌ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه برنامه‌های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارائه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتاً نیل به کنداکتور ویژه؛ از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تأکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسئولیت قدردانی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال