Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-01@05:04:25 GMT

افزایش ۵۲ درصدی سود OMV در سه ماهه سوم ۲۰۱۷

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۴۸۸۴

افزایش ۵۲ درصدی سود OMV در سه ماهه سوم ۲۰۱۷

شرکت نفت و گاز OMV اعلام کرده است که سود سه ماهه سوم این شرکت با افزایش ۵۲ درصدی به ۸۰۴ میلیون یورو برابر با ۹۳۲.۹ میلیون دلار رسیده است.

سود سه ماهه سوم شرکت OMV اتریش بالاتر از انتظاری بود که کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل «انرژی امروز» شرکت نفت و گاز OMV اعلام کرده است که سود سه ماهه سوم این شرکت با افزایش ۵۲ درصدی به ۸۰۴ میلیون یورو برابر با ۹۳۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ میلیون دلار رسیده است.

بر همین اساس، ‌این شرکت دلیل افزایش سود خود را بالارفتن قیمت نفت و افزایش حاشیه سود پالایشگاهی نسبت به یک سال گذشته عنوان کرده است.

در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷، شاخص قیمت نفت حدود ۲۰ درصد افزایش یافت و همین امر باعث شده است بخش اکتشاف، تولید و صنایع بالادستی و تجاری این شرکت با افزایش هفت برابری به حدود ۳۰۰ میلیون یورو برسد.

از طرفی این شرکت توانسته است هزینه‌های خود را نیز کاهش دهد به طوری که با وجود کاهش قیمت نفت و رسیدن آن به قیمتی برابر با نیمی از قیمت نفت در سال ۲۰۱۴، این کاهش هزینه‌ها به صورت بافر و مانعی در جهت تاثیرات منفی کاهش قیمت نفت عمل کرده است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تهران از پاریس حتما تمیزتر است، گفت: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان