Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق قانون ممنوعیت بکارگیری مدیران بازنشسته که از 20 آبان اجرایی می‌شود، مهلت مدیرعاملی افتخاری و طاهری در پرسپولیس نیز امروز به پایان می‌رسد و وزیر ورزش و جوانان باید در این زمینه تصمیم گیری کند. آفتاب‌‌نیوز : طبق اعلام قاضی ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تاریخ ۲۰ آبان ماه امسال قانون منع بکارگیری بازنشستگان قطعیت پیدا کرده و هرکس آن را نقض کند و نادیده بگیرد و بکار گرفته شود و یا بکار گیرد با مجازات انفصال روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موضوعی که اکنون در خصوص دو مدیرعامل استقلال و پرسپولیس نیز مورد اشاره است و طبق همین اعلام مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز با توجه به بازنشسته بودن مهلت‌شان برای مدیرعاملی سرخابی به پایان می‌رسد.
در این رابطه اما گفته می‌شد علی اکبر طاهری به واسطه برخورداری از مزیت ایثارگری می‌تواند این سمت را حفظ کند که البته جمشید انصاری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با توضیحاتی همراه شده است: در قانون موجود که در سال ۱۳۹۵ به تصویب رسیده است، اعلام‌شده که استفاده از بازنشستگان برای تصدی مقامات موضوع ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و همترازان آن‌ها و همچنین ایثارگران و کارکنان نیروهای مسلح بلامانع هست و این موضوع برخی ابهامات را به وجود آورده بود.
به گزارش ایلنا، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در بخش دیگری از توضیحات خود در مورد منع بکارگیری بازنشستگان گفته است: ابهام دیگر این بود که آیا بازنشستگان نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات را می توان برای تصدی مشاغل در تمامی دستگاه ها استفاده کرد و یا صرفاً در دستگاه های متبوع خود می‌توانند شاغل شوند، که مجلس شورای اسلامی با این مورد نیز موافقت نکرد و نظر تفسیری مجلس این بود که هرکدام از بازنشستگان تنها می توانند در دستگاه های مربوط به خودشان مشغول به فعالیت شوند.
اکنون با اتمام مهلت بکارگیری بازنشستگان در تاریخ 20 آبان (امروز) باید دید وزارت ورزش و جوانان چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت و سرنوشت مدیران دو تیم استقلال و پرسپولیس چه خواهد شد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!

روزنامه دولتی ایران به انتقادات نسبت به اعطای مدرک دکترای افتخاری به رئیسی در پاکستان واکنش نشان داد.

این روزنامه نوشت: اهدای مدرک دکترای افتخاری به رئیس جمهور کشورمان در پاکستان، موجب بروز واکنش‌هایی در میان رسانه‌ها و فضای مجازی شد.

در همین رابطه ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدرک دکترای افتخاری، از سوی یک دانشگاه فرعی پاکستان و توسط معاون این دانشگاه به آیت‌الله رئیسی اهدا شده است.

این ادعا درحالی است که اولاً دانشگاه کراچی بزرگترین دانشگاه دولتی در پاکستان است؛ ثانیاً در مراسم اعطای این مدرک افتخاری «حکمران» ایالت سند پاکستان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه‌های کراچی حضور داشته است.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!