Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > آذربایجان غربی - جانباز ۷۰درصد پیرانشهری برای اولین بار به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی در مسابقات قایقرانی قهرمانی جانبازان و معلولین کشور که در تاریخ ۲۵ آبان‌ماه در دریاچه آزادی برگزار می‌شود، شرکت می کند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، یونس فیضی جانباز ۷۰درصد پیرانشهری به عنوان تنها نماینده استان در مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور (پاراکانو) شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور فیضی در این مسابقات، اولین حضور یک قایقران از آذربایجان‌غربی در مسابقات کشوری است و در تاریخ این ورزش در استان در بخش جانبازان و معلولین سابقه نداشته است.

گفتنی است، مسابقات قهرمانی کشور پاراکانو همزمان با مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام در دریاچه آزادی در دو بخش بانوان و آقایان طی روزهای ۱۱ و ۲۴ آبان ماه و در کلاس‌های KL3، KL2 و KL1 کایاک یکنفره ۲۰۰ متر و TL3، TL2 و TL1 تورینگ یکنفره ۲۰۰ متر برگزار خواهد شد که قایقران پیرانشهری در تاریخ ۲۵ آبان‌ماه به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

شایان ذکر است، مسعود مهدوی‌نیا سرمربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین، ترکیب نهایی تیم ملی را برای مسابقات قهرمانی آسیا پس از رقابت های قهرمانی کشور اعلام خواهد کرد.

 

48

کلید واژه‌ها : استان آذربایجان غربی - جانبازان و ایثارگران - قایقرانی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی صبح امروز در سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد حضور یافت.

در این گفتگو ۱۸ نفر از شهروندان استان مسائل و مشکلات خود در حوزه‌ها و موضوعات مربوطه از جمله انتقال محل خدمت، وام خوداشتغالی، تسهیلات بانکی، موافقت اصولی، خدمات شهری، مجوز ساخت و ساز، طرح اقدام ملی مسکن، ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی شهرهاو طرح و پیشنهادات در حوزه احیای دریاچه ارومیه با استاندار آذربایجان‌غربی مطرح و محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی نیز دستور بررسی، پیگیری و اقدام سریع به دستگاه‌های متولی را صادر نمود.

دیگر خبرها

  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد