Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:08:13 GMT

اخبار 8 تا 8 جمعه، 19 آبان ماه در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۱۱۴۴

اخبار 8 تا 8 جمعه، 19 آبان ماه در آذربایجان غربی

ارومیه- ایرنا- اظهارات ائمه جمعه آذربایجان غربی در خطبه های این هفته از نماز جمعه، توقیف 2 خودرو حامل کالای قاچاق در خوی و برقراری مجدد پروازهای فرودگاه خوی از اهم اخبار آذربایجان غربی طی 24 ساعت گذشته بوده است.

** اختلاف خانوادگی عامل سر راهی شدن سه قلوها در بوکان
رئیس اداره بهزیستی بوکان گفت: سه قلوهای 20 روزه به علت اختلافات والدین در یکی از کوچه های بوکان رها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



**امام جمعه ارومیه: امنیت ایران اسلامی با هیچ توطئه ای خدشه پذیر نیست
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان اسلام قصد دارند با به شهادت رساندن فرزندان این سرزمین، ناامنی را در منطقه به وجود آورند ولی بدانند که فرزندان این خاک مقدس، جان خود را فدای کشور و امنیت کشور می کنند.

**بهبود شاخص های توسعه ای آذربایجان غربی نیازمند تلاش شبانه روزی مدیران است
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: بهبود شاخص های توسعه ای استان نیازمند تلاش شبانه روزی مدیران در بخش های مختلف استان است.

**امام جمعه چایپاره: رژیم منحوس آل سعود در تلاش برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی است
امام جمعه چایپاره با اشاره به اینکه رژیم آل سعود ازهیچ تلاشی برای ضربه و مفوذ به نظام جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است، گفت: آنها با وادار کردن گروهک های منافق در منطقه سعی می کنند تا مرزهای جمهوری اسلامی ایران را ناامن کنند.

**امام جمعه مهاباد: بیش از هفت میلیون نفر در خطر نسل کشی عربستان در یمن هستند
امام جمعه مهاباد با اشاره به محاصره ائتلاف عربی علیه کشور یمن گفت: بیش از هفت میلیون نفر در معرض خطر نسل کشی و قحطی ایجاد شده از طرف عربستان سعودی در یمن قرار دارند.

**امام جمعه خوی: امنیت ایران خدشه ناپذیر است
امام جمعه خوی با اشاره به همدستی ترامپ و عربستان سعودی گفت: دشمنان ایران اسلامی باید بفهمند که از ابتدای پیروزی انقلاب، همه قلدران و ستمگران جهان با نظام جمهوری اسلامی درگیر شده اند ولی نتوانسته اند به امنیت ایران خدشه وارد کنند و اکنون نیز نمی توانند.

**امام جمعه بوکان: مردم با دشمن شناسی اجازه سوء استفاده به دشمنان انقلاب را نمی دهند
امام جمعه بوکان گفت: مردم ایران دشمن شناس بوده و در مواقع حسس اجازه سوء استفاده دشمن را نمی دهند و کوچکترین تحرکات آنها را در نطفه خفه می کنند.

**امام جمعه تکاب: تفرقه افکنی در جامعه اسلامی مهمترین راهبرد دشمنان علیه اسلام است
امام جمعه تکاب گفت: تفرقه افکنی در جامعه اسلامی با استفاده از حربه های مختلف و بهره گیری از سردمداران کشورهای منطقه، مهمترین راهبرد دشمنان علیه گسترش اسلام است.

**توقیف 2 خودرو حامل کالای قاچاق در خوی
فرمانده انتظامی خوی گفت: 2 خودرو حامل کالاهای البسه، لوازم برقی و فندق قاچاق به ارزش 520 میلیون ریال در سه راهی ائواوغلی شهرستان توقیف و کالاهای قاچاق آنها کشف و ضبط شدند.

**امام جمعه سلماس: پیروی از امام حسین (ع) در مقابله با مستکبران مهمترین راه ارتقای عزت دنیای اسلام است
امام جمعه سلماس با تسلیت اربعیت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)گفت: پیروی از سیره امام حسین (ع) در مقابله با مستکبران، مهمترین راه ارتقای عزت دنیای اسلام به شمار می رود.

**امام جمعه ماکو: توسعه علم لازمه سعادت جامعه بشری است
امام جمعه ماکو با اشاره به در پیش بودن روز جهانی علم گفت: علم سلطان زیرساخت های توسعه کشور و لازمه سعادت جامعه بشری است و باید از نخبگان در جامعه حمایت شود.

**امام جمعه پلدشت: دفاع از نظام جمهوری اسلامی نماد دفاع از دین مبین اسلام در برهه کنونی است
امام جمعه پلدشت گفت: دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در برهه کنونی، نماد دفاع از دین مبین اسلام و ارزش های والای اسلام ناب محمدی (ص) است.

**برقراری مجدد پروازهای فرودگاه خوی
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: فردا /شنبه/ پروازهای فرودگاه خوی با برگزاری نخستین پرواز از مبدا این شهرستان به مقصد تهران از سر گرفته می شود.

**امام جمعه شوط: اعتلای معنوی و پیمودن مسیر کمال مهمترین رهاورد راهپیمایی اربعین است
امام جمعه شوط با اشاره به حضور میلیونی و بی سابقه مسلمانان و شیعیان جهان در راهپیمایی امسال اربعین حسینی گفت: اعتلای معنوی و پیمودن مسیر کمال مهمترین رهاورد راهپیمایی اربعین است.
3214/3072
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار: علیرضا فولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • مطهری امام
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی