Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کلاس آموزشی مصرف بهینه سوخت به همت روابط عمومی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان و با مشارکت روابط عمومی و برنامه ریزی منطقه و نیز هماهنگی صورت پذیرفته با روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش در قالب تفاهم نامه موجود کلاس آموزش مصرف بهینه سوخت در ۳ آموزشگاه ابتدایی و با حضور حداکثری دانش آموزان برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آموزشها کارشناس مجرب شرکت ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فرآورده های نفتی و روند پیدایش آن روشهای صرفه جویی در مصرف را مورد آموزش دانش آموزان قرار داد  و در این بین نیز به سئوالات آنها پاسخ مطلوب ارائه گردید .

در مدارس همچنین سایت با کیمیا بطور کامل جهت دانش آموزان تبیین و تشریح گردید و انگیزه های لازم نیز جهت دانش آموزان به عضویت در این سایت و معرفی بعنوان همیار کیمیا القاع شد

علاوه بر موارد فوق همچنین چندین کلیپ و انیمیشن نیز در خصوص روشهای صرفه جویی در مصرف به نمایش درآمد که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت و در انتها نیز سئوالاتی از دانش آموزان مطرح و به نفراتی که پاسخ صحیح ارائه داشتند جوایزی اهدا گردید .

درحدود ۳۵۰ دانش آموز مقاطع اول تا سوم متوسطه از ۳ آموزشگاه شهر زنجان در این کلاسهای آموزشی حضور یافتند و مدیران و مسئولین مدارس نیز ضمن اظهار رضایت از مطالب و نحوه ارائه مطالب در این کلاسها ضرورت برگزاری و تعامل هرچه بیشتر شرکت نفت را با آموزش و پرورش در راستای آموزشهای لازم در زمینه صرفه جویی در مصرف حاملهای انرژی را مورد پیشنهاد و تاکید قرار دادند .

لازم به ذکر است این دوره ها با حضور روسای برنامه ریزی و روابط عمومی و کارشناس بهینه سازی در مدارس برگزار گردید .

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب

نظری عضو شورای اسلامی بخش سندرک گفت: علت تصمیم مردم این بخش ناامنی است که قاچاق سوخت برای تردد دانش آموزان ایجاد کرده است.

نظری افزود: روزانه حدود ۳ هزار خودروی قاچاق سوخت از این منطقه تردد می‌کند که باعث ناامنی جاده‌ها شده است.

وی گفت: باتوجه به اینکه سرویس دانش آموزان در این مناطق خودرو‌های وانت بار است و هر خودرو ۱۵ تا ۲۰ دانش آموز را جابجا می‌کند، خطر جانی شدید برای این دانش آموزان ایجاد شده است.

نظری گفت: اسکورت‌های خودرو‌های حامل سوخت بصورت مسلحانه مردم را تهدید می‌کنند تا راه را برای جابجایی سوخت قاچاق باز کنند.

این عضو شورای بخش سندرک افزود: در بیشتر موارد خودرو‌های حامل سوخت قاچاق هر دو مسیر جاده را در تصرف خود دارند و با سرعت زیاد در حال حرکت هستند.

 نظری گفت: دهستان بندر ۱۳ روستا با بیش از هزار و ۵۰۰ دانش آموز دارد که همه این روستا‌ها تصمیم به تعطیلی مدارس خود گرفته اند.

وی همچنین از مسئولان امنیتی و انتظامی استان خواست این مشکل را بصورت اساسی رفع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب