Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از ساکنین روستاهای غرب رامسر با تجمع در مقابل فرمانداری این شهرستان نسبت به اجرایی شدن طرح تصفیه‌خانه فاضلاب شهری در حوالی روستاها موضع گرفته و خواستار لغو اجرای این طرح شدند. به گزارش بلاغ به نقل از رامسرنوین، تعدادی از ساکنین روستاهای غرب رامسر با تجمع در مقابل فرمانداری این شهرستان نسبت به اجرایی شدن طرح تصفیه‌خانه فاضلاب شهری در حوالی روستاها موضع گرفته و خواستار لغو اجرای این طرح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است که اجرای طرح تصفیه‌خانه فاضلاب شهری رامسر در سال ۹۲ مطرح شد و تا امروز این طرح در عمل ناتوان مانده است.

 



ساکنین روستاهای دریاپشته، شاه منصور محله فتوک، طالش محله و توبن بخش مرکزی رامسر با استفاده از پلاکاردهای مختلف به فرماندار، نماینده مردم شهرستان و دیگر مسئولان رساندند که از ساخت این تصیفه‌خانه فاضلاب شهری در نزدیکی روستا و محل زندگیشان مخالفند.

به گفته معترضین اجرای طرح فاضلاب شهری در این منطقه باعث بروز برخی مشکلات بهداشتی و زیست محیطی برای ساکنان این منطقه می‌شود.

امید است که مسئولان با توجه به منابع زیست محیطی، برآیند فواید و مضرات طرح‌ها و شرایط موجود تدبیر و چاره‌ای بیاندیشند تا تصمیم‌ها و استراتژی‌هایی که به قصد آبادانی این شهر صورت می‌گیرد، رضایت و آرامش همشهریان را هم دربر داشته باشد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاهای استان با بیش از هزار میلیارد تومان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدجواد ابوالحسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای مهریز به نقش شوراها اشاره کرد و اظهار کرد: شوراهای روستاها نقش مهم و مؤثری در فعالیت عمرانی و امنیت اجتماعی روستاها دارند.

وی افزود: اعتبار روستاهای استان در سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و سایر اعتبارات حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون شاهد فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاها با بیش از هزار میلیارد تومان هستیم.

معاون استاندار تأکید کرد که همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شوراها و جلب مشارکت آنهاست.

وی در پایان ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

کد خبر 750186

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه را تغییر نمی‌دهد
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند