Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@13:06:30 GMT

طرح جامع ترافیکی گرگان به تصویب نرسید

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۷۱۱۹

طرح جامع ترافیکی گرگان به تصویب نرسید

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: برای اجرای طرح‌های ترافیکی نیاز به مطالعه و ارائه طرح‌های ترافیکی داریم که از سال ۱۳۹۲ آغاز شد اما هنوز طرح جامع ترافیکی گرگان به تصویب نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، فائزه عبدالهی عصر امروز در هفدهمین جلسه صحن علنی شورای شهر گرگان اظهار داشت: جلسه بررسی طرح جامع ترافیکی گرگان در شورای عالی ترافیکی شهرهای کشور برگزار شد و برای دفاع از طرح جامع مورد نظر در تهران حضور پیدا کردیم و مسائل مختلفی در این جلسه مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مباحث ترافیکی جزء مواردی است که اولویت‌های بودجه عمرانی شهر گرگان را به خود اختصاص داده است.

رئیس شورای شهر گرگان گفت: برای اجرای طرح‌های ترافیکی نیاز به مطالعه و ارائه طرح‌های ترافیکی داریم که از سال 1392 آغاز شد اما هنوز طرح جامع ترافیکی گرگان به تصویب نرسیده است.

عبدالهی تاکید کرد: اگر قرار است تراقیک روانی داشته باشیم باید همه موارد و جوانب ترافیک گرگان در آن دیده شود که امید داریم این طرح مصوب شود و با توجه به تغییر و تحولات در بین مسئولان کشور این طرح دوباره مورد بررسی قرار گرفت و ایراداتی نسبت به این طرح گرفته شد.

وی افزود: 20 درصد از شهروندهای ما پیاده‌روی می‌کنند و باید در اجرای طرح ترافیکی نسبت به این افراد و همشهری‌هایی که از دوچرخه استفاده می‌کنند، توجه کنیم.

رئیس شورای شهر افزود: میزان پارکینگ مورد نیاز در شهر، یک‌طرفه شدن برخی از خیابان‌ها، خط اتوبوس‌رانی، ایجاد 11 تقاطع غیرهم‌سطح، اجرای پروژه پیاده‌رو از جمله موضوعاتی است، که در قالب این طرح پیشنهاد شده است.

علیرضا حاج‌محمدعلی، معاون زیربنایی شهردار گرگان اظهار داشت: از سال 1392 آغاز مطالعات انجام شد و بحث‌های مختلف آمارگیری، آمارگیری خیابانی و تحقیقاتی اتفاق افتاد که بیس لازم برای مشاوره خدمات ترافیکی گرگان شد.

وی تصریح کرد: برای سال 1410 مشاور ترافیکی باید اطلاعات جامع و کاملی داشته باشد و همه موضوعات دخیل در موضوع ترافیکی دیده شود.

معاون زیربنایی شهردار گرگان یادآور شد: با توجه به شرایط شهر گرگان و موضوعاتی مانند کردیدور مسافرتی کشور و مباحث محیط زیستی مباحث ترافیکی گرگان با دیگر شهرها متفاوت است.

وی با بیان اینکه از سوی مسئولان بیان شده که طرح ترافیکی با طرح جامع شهری باید با هم منطبق باشد، گفت: این امر اتفاق نمی‌افتد و نیاز است که برای اجرای طرح‌های شهری مصوبه‌هایی که تهیه شده مورد تاکید و تائید دستگاه‌های مختلف قرار گیرد.

حاج‌محمدعلی به فرهنگ ترافیکی اشاره کرد و افزود: با توجه به این طرح و با افزایش 23 درصدی جمعیت که در سال 1410 جمعیت گرگان به 600 هزار نفر می‌رسد اجرای طرح جامع ترافیکی باید منطبق باشد.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، امروز در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های استان، گفت: تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس دقایقی پیش ممنوع شد.

وی افزود: این ممنوعیت تردد به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.

زندی‌فر ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج از سه ساعت دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

وی گفت: اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • رئیسی: تحریم در ایران هرگز به نتیجه نرسید و پس از این هم نمی‌رسد
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد
  • هیچ مورد فوتی ناشی از مالاریا به ثبت نرسید
  • زور زردپوشان شیرازی به گل گهر نرسید
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • شکست پس ۲۰۰ روز جنایت | چرا اسرائیل به اهدافش نرسید؟
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید