Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@06:59:33 GMT

مدافعان حرم بر حمایت از ولی فقیه تاکید داشتند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۷۵۷۱

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران حجت‌الاسلام ابراهیم‌حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران امروز 21 آبان ماه در  همایش رهروان زینبی استان مازندران با ندای «لبیک یا زینب(س)» که در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد، گفت: حضرت زینب(س) کربلا را بقا و استمرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر حضرت زینب(س) نبود واقعه کربلا فراموش می‌شد و امروز استمرار واقعه کربلا و آگاهی از مظلومیت امام حسین(ع) را مدیون این شخصیت هستیم.حیدری تصریح کرد: شهدای مدافع حرم مانند سربازان امام حسین(ع) در حال مقابله به گروه‌های تکفیری هستند و در مقابل داعشی‌های بی‌دین در لشکر دشمنان اسللام و در جرگه یزیدیان هستند.وی افزود: شهید حججی شهرت خاصی در قبل از شهادت نداشت، اما با شهادتش، همه دیدید که چه تعداد در مراسم تشییع ایشان شرکت کردند.حیدری اظهار کرد: استکبار جهانی از محبوبیت شهید حججی واهمه دارد اما این را هم خوب بداند در دامان انقلاب شهید حججی‌ها پرورش یافته‌اند.وی با بیان اینکه شهید حججی محبوب دل‌های مسلمانان شد، افزود:  و ما به داشتن چنین جوانی افتخار می‌کنیم.مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران عنوان کرد: همه شهدای مدافع حرم در وصیت‌نامه‌های خود از ولایت فقیه صحبت به میان آوردند و بر حمایت از ولی فقیه تاکید کردند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم

دانلود (9.9MB)

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • مازندران سالانه ۴۸۰ هزار تن گندم مصرف می کند
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • یادواره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری