Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مهرداد رحمانی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان روز دوشنبه ۲۲ آبان ۹۶ ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه میزبان خانواده شهید گرانقدر محسن حججی در برنامه‌ای با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم است.

وی افزود: یکی از نیاز‌های ضروری امروز زنده نگه داشتن یاد خدا و ائمه اطهار (ع) و شهیدان جلیل القدر اسلام و روحانیت است، چون دشمن با جنگ نرم دانشگاه‌ها را مرکز و آماج حملات خود قرار داده و سعی در تغییر عقاید و اصول انقلاب اسلامی دارند و در مقابل این هجمه‌ها باید جایگاه و شخصیت شهدا به‌عنوان بندگان صالح و مخلص خداوند را به دانشجویان معرفی کنیم که دانشجویان الگو و سرمشق خود را به درستی انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان عنوان کرد: این برنامه که شرکت کنندگان در آن دانشجویان و مسئولین استانی و دانشگاهی هستند با محوریت جایگاه و شخصیت شناسی شهدا و با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد شهداست؛ یادی که تن بعضی‌ها در داخل کشور و دشمنان خارجی را می‌لرزاند و به اندازه‌ای از نامی و الگو شدن این عزیزان وحشت دارند که به هر نحوی سعی در تخریب وجهه شهیدان مدافع حرم دارند، اما نمی‌دانند که عدو سبب خیر شود اگر خدا بخواهد و همینگونه هم شده که امروزه شاهد جایگاه رفیع این عزیزان در میان ملت ایران با هر عقیده و تفکری هستیم.

رحمانی با اشاره به جایگاه و نقش شهدا در جامعه گفت: هیبت و عظمت این شهیدان جوان و دهه هفتادی در مقابل دشمنان مسلح و بی رحم بایستی الگو و سرلوحه مسئولان شود که عزت کشور را در مقابل دشمنان و بیگانگان لکه دار نکنند و دم از قدرت و پیشرفته بودن تجهیزاتشان نزنند چراکه همه خوب دیدند جوانان مومن و انقلابی چگونه شجاعانه و با دلاوری هرچه تمام و با ساده‌ترین تسلیحات نظامی آن همه تسلیحات پیشرفته را نابود کردند و پوشالی بودن این قدرت را به رخ جهانیان کشاندند.

وی افزود: استقلال، آزادی، امنیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران مرهون و مدیون شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی و شهیدان جنگ نیابتی حال حاضر است که در این بین شهیدانی مثل محسن حججی با از دست دادن سر خود حجت خداوند می‌شوند و مایه سرافرازی و سربلندی یک ملت؛ با وجود امثال شهید محسن حججی که امروزه به برکت نظام جمهوری اسلامی تعداد آن‌ها کم هم نیست به آینده کشور و این نظام مقدس امیدوارتر می‌شویم و به حول و قوه الهی با رویکرد انقلابی که در پیش گرفته ایم روز به روز شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در تمام سطوح خواهیم بود و تاثیر گزاری کشور عزیزمان در معادلات سیاسی جهان بیشتر و بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/د

یادواره شهدای مدافع حرم در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قم، فاطمه سجادی مسئول جامعه اسلامی واحد خواهران دانشگاه آزاد اسلامی قم در رابطه با فعالیت جامعه اسلامی در دانشگاه آزاد اینگونه بیان کردند:

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد که به اختصار به آن «جاد» هم می‌گوییم تا حد بسیار زیادی در مسئولین دانشگاه و حتی دانشجویان و حتی حوزه سیاست‌گذاری‌های دانشگاه اثرگذار بوده است. این بخشی که خدمتتان عرض کردم در حوزه دانشگاه است و این در صورتی است که تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد در حوزه استان قم و مسائل کشوری نظر، ایده و حتی انتقادات خود را به گوش مسئولین رسانده و باعث تغییر و تحولاتی در این دو بخش شده است.

علاوه بر فعالیت‌های اجرایی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و حلقه‌های مطالعاتی و کتاب‌خوانی، اردوهای تشکیلاتی و فعالیت‌هایی که در جهت گرد هم آوردن خواهران و ارتقا آن جمع در جهت مبناهای اعتقادی مانند اردوهای «طرح ولایت» و مباحثه در رابطه با سخنان رهبری و برطرف کردن شبهات و خروج ایده‌ها و راهکارها چه برای شخص افراد حاضر در جمع و چه برای دانشگاه و دانشجویان و چه برای استان و حتی ایده‌های کشوری و انتقال آن به افراد مسئول باشد صورت گرفته است. وی ادامه داد: بسیار تلاش شد که جامعه اسلامی برای دانشجویانی که دغدغه‌مند و دلسوزانه در جهت رفع معضلات بودند معرفی شود و دانشجویانی که برای فعالیت‌های این چنینی رغبت نشان می‌دادند آشنایی انجام شود.

فاطمه سجادی تصریح کرد: برای آشنایی دانشجویان در چند بخش فعالیت‌هایی صورت گرفته است؛ بخشی از فعالیت، معرفی چهره به چهره مجموعه و فعالیت‌های آن بود. معرفی‌ها از طریق کارگاه، حلقه‌های مطالعاتی و اردوهای تشکیلاتی صورت می‌گرفت. معمولا در معرفی، از اساتید کمک گرفته می‌شود که این اساتید از ادوار جاد بودند. امروزه اکثریت همچنان فعال فرهنگی محسوب می‌شوند.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228906 برچسب‌ها تشکل‌های اسلامی

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند