Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@17:13:01 GMT

تراکتورسازی مستقیم به آسیا راه یافت

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۸۴۹۱

تراکتورسازی مستقیم به آسیا راه یافت

تبریز-با حذف تیم نفت تهران، تراکتورسازی با سهمیه جام حذفی در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور خواهد داشت.

به گزارش قدس آنلاین، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال برای بررسی مدارک نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تشکیل جلسه داده و در نهایت تیم‌های تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال مجوز حرفه‌ای برای حضور در مسابقات آسیایی دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تیم نفت تهران نتوانست مجوز حرفه‌ای را دریافت کند و از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حذف شد و تیم ذوب آهن اصفهان جانشین این تیم شد.

به این ترتیب ۴ نماینده ایران در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا مشخص شدند و تیم تراکتورسازی که پیش از این باید در مرحله پلی آف حضور می‌یافت، به صورت مستقیم در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

اگر سهمیه ایران ۱+۳ باشد، تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال تهران به صورت مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند داشت و تیم ذوب آهن باید شانس خود را برای صعود به مرحله گروهی در پلی آف آزمایش کند.

اگر سهمیه ایران ۲+۲ باشد، باز هم در شرایط تیم تراکتورسازی تغییری ایجاد نشده و قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی به صورت مستقیم به آسیا راه می‌یابند و تیم تراکتورسازی به جای نفت تهران شانس حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را به همراه خواهد داشت.

این پنجمین حضور تیم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا خواهد بود. این تیم در سه دوره اول خود در مرحله مقدماتی حذف شده و تنها در حضور چهارم خود موفق به صعود از گروه خود شده بود.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون

فورفورتو در گزارشی با موضوع لحظات فوتبالی ناب اسطوره‌ها ، به حضور علی دایی در فینال لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فورفورتو با این توضیح که همه این نمادها در جاهایی ظاهر شدند که هرگز انتظارشان را نداشتید وبه اسطوره‌ها و ستاره‌های دنیای فوتبال پرداخت که در موقعیت‌های غیرقابل پیش‌بینی حضور داشتند.

یکی از موقعیت‌های ذکرشده در این گزارش حضورعلی دایی در نوکمپ در سال ۱۹۹۹است. 

 علی دایی مهاجم ایرانی قبل از اینکه کریستیانو رونالدو از او سبقت بگیرد با ۱۰۸ گل بهترین گلزن فوتبال جهان بود. با این حال، زمانی که منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۹ آن‌ها را شکست داد، دایی روی نیمکت بایرن مونیخ بود.

دیگر خبرها

  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا