Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  تیم فوتبال نونهالان نوین فولاد یزد با نتیجه سه بر 2 تیم ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

این مسابقه در چارچوب هفته پنجم دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر نونهالان باشگاه های کشور شامگاه روز شنبه در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد یزد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه که در حضور جمع زیادی از هواداران و خانواده ها برگزار شد ، بازیکنان تیم نوین فولاد یزد با ارائه یک بازی خوب و منطقی موفق شد حریف مدعی خود را با شکست بدرقه کنند.

گل های تیم نوین فولاد یزد را در این دیدار نزدیک خانگی ، هادی اسماعیلی،علیرضا بحرانی و شعیا عزیزی و همچنین 2 گل تیم میهمان ازسوی سبحان نادری و پویا صفری به ثمر رسید.

نماینده فوتبال استان یزد در این رقابت ها در گروه سه با تیم های مس رفسنجان ، البدر بندر کنگ ، مس کرمان ، نوژن ، پدیده سپاهان و ذوب آهن اصفهان هم گروه شد.

همچنین در گروه یک تیم های هدف بابلسر ، استیل البرز آق قلا ، پدیده ساری ، سپاهان گرگان ، ایرانمهر باباخانی ، ذوب آهن نسل جوان و پیشگامان مشهد و متین بابل قرار دارند.

در گروه 2 نیز تیم های دبیری تبریز ، ملوان بندر انزلی ، شهرداری رشت ، شهرداری اردبیل ، 90 ارومیه ، گسترش فولاد و مهدیه تبریز و ذوب آهن اردبیل حضور دارند.

تیم های گروه چهار نیز شامل حافظ شیراز ، استقلال بوشهر ، خلیج فارس شیراز ، فولادخوزستان ، آریان اهواز و پارس برازجان است.

مسابقات طبق تقویم اجرایی فدراسیون فوتبال از 22 مهرآغاز شده و در مرحله اول بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم صعود می کنند .

در مرحله بعد در 2 گروه چهار تیمی مسابقات به صورت مجتمع برگزار می شود و در نهایت چهار تیم به مرحله پایانی راه می یابند ، آنها مسابقات را به صورت مجتمع انجام می دهند تا در نهایت تیم های اول تا سوم این دوره از مسابقات مشخص شود.

تیم فولاد نوین یزد تنها نماینده استان در لیگ نونهالان باشگاه های کشور است.

انتهای پیام/ ی

رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر نونهالان باشگاه های کشور دریزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد اهواز پس از مدت یک دوره دوساله مدیریت در این مجموعه با تصمیم مدیران مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران برکنار و امیر وثوقی به جای وی منصوب شد.  

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور نعمتی رئیس اداره سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت گروه ملی فولاد ایران در محل دفتر تهران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه از خدمات علی محمدی مدیرعامل سابق تقدیر و طی حکمی امیر وثوقی از مدیران سابق بنیاد مستضعفان به‌عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معارفه شدند.  

طی یکسال گذشته کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز خواهان مطالباتی از جمله قرارداد‌های با مدت عرفی و بلندمدت و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت بودند که این مطالبات حاشیه‌هایی را در پی داشت.

دیگر خبرها

  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین